اخبار بازی

نتفلیکس روی سریال Resident Evil کار می‌کند

نتفلیکس روی سریال Resident Evil کار می‌کند

وی جی مگ: با بازگشت بازی Resident Evil 2 توجه تمامی مخاطبین جدید و قدیم معطوف این مجموعه ژانر وحشت قدیمی شده است. با این حال ظاهرا این تمامی اخبار پیرامون سری نبوده چرا که شبکه نت‌فلیکس در حال کار روی سریال Resident Evil است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Deadline خبرها حاکی از آن است که کمپانی نت‌فلیکس ساخت اقتباسی از مجموعه کلاسیک شرکت کپکام را در دستور کار قرار داده است. اگرچه جزئیات منتشر شده در رابطه با این موضوع هم‌چنان زیاد نبوده اما Deadline از ساخت سریال Resident Evil توسط کمپانی Constantin Film خبر داده است. کمپانی آلمانی که تولید فیلم‌های این مجموعه را هم برعهده داشته است. در حال حاضر اعضای تولید این سریال مشخص نبوده و از همین رو نت‌فلیکس به دنبال یافتن یک مدیر تولید برای این پروژه است تا دیدگاه تولید و نوآوری شکل بگیرد.

گسترش دنیای Resident Evil و داستان‌های روایت‌ شده درون آن به همراه بررسی اقدامات شرکت Umbrella Corporation و دنیای جدیدی که در نتیجه شیوع T-virus ایجاد شده، از جمله اهداف یاد شده در پشت سریال آن است. استفاده از المان‌ها و عناصر اصلی این مجموعه مانند به کارگیری سکانس‌های اکشن نفس‌گیر و وجود ایستراگ‌ها از دیگر نکاتی است که نت‌فلیکس قصد دارد آن‌ها را درون مجموعه خود پیاده‌سازی کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + یک =