اخبار بازی

بازی Resonance of Fate برای PC و PS4 معرفی شد

بازی Resonance of Fate برای PC و PS4 معرفی شد

وی جی مگ: بازی Resonance of Fate برای PC و PS4 توسط شرکت Tri-Ace معرفی شد. این یک نسخه ریمستر شده از بازی مذکور بوده که از وضوع تصویر 4K روی PC و PS4 Pro پشتیبانی می‌کند. با این حال نسخه PS4 معمولی نیز در رزلوشن HD اجرا می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این خبر پیش از این توسط سازمان‌ ‌رده‌بندی سنی آلمان فاش شده بود اما اکنون به صورت رسمی مورد تایید قرار گرفته است. تاکنون فقط عرضه نسخه ریمستر بازی Resonance of Fate برای PC و PS4 مورد تایید واقع شده و خبری از دو نسخه Xbox One و Nintendo Swicth به گوش نرسیده است.

عنوان Resonance of Fate قرار است در تاریخ 18 اکتبر 2018 (26 مهر 97) با قیمت 3700 ین در ژاپن عرضه شود و هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره انتشار آن برای کشورهای غربی منتشر نشده است. این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی که پیش از این در سال 2010 توسط شرکت سگا برای PS3 و XBOX 360 منتشر شده بود توانست به واسطه سیستم مبارزات خود میزان طرفداران قابل توجهی را به دست آورد. سازندگان Resonance of Fate یعنی استودیو Tri-Ace سابقه کار روی عناوینی هم‌چون Star Ocean و Valkyria Profile را در کارنامه دارند. هم‌چنین انتظار می‌رود در مراسم TGS 2019 هم از بازی جدیدی رونمایی کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =