اخبار بازی

منتظر معرفی Resonance of Fate برای PS4 و PC باشید

معرفی Resonance of Fate برای PS4 و PC

وی جی مگ: بازی Resonance of Fate پروژه‌ای بود که توسط tri-Ace برای نسل قبلی توسعه داده شده بود و شرکت Sega وظیفه انتشار آن را داشت. این بازی در سبک RPG است که عجیب به نظر می‌رسید که مقداری طنز در آن وجود داشت. سیستم مبارزه بازی نیز منحصر به فرد بود. ولی این بازی موفق نشد تا در کنسول‌های PS3 و Xbox 360 به موفقیت برسد و به همین دلیل برای آینده این بازی هیچ‌ نقشه‌ای کشیده نشد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی بازی Resonance of Fate از طرف تیم‌ رده‌بندی سنی بازی‌ها در آلمان، رده‌بندی سنی 16 سال به بالا برای پلتفرم‌های PS4 و PC دریافت کرده است.

tri-Ace که یک استودیو توسعه‌دهنده بازی در ژاپن است که به خاطر بازی‌های Valkyria Profile و Star Ocean به شهرت رسیده است. انتظار می‌رود که آن‌ها در TGS یک بازی جدید را معرفی کنند که شایعه شد بود این بازی برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. به هر حال هنوز هیچ اطلاعاتی از این پروژه موجود نیست.

هنوز شرکت Sega بازی Resonance of Fate را به صورت رسمی برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر نکرده است پس هنوز باید منتظر بمانیم تا خبری رسمی از سوی Sega منتشر شود. البته باید بگوییم که این شرکت رده‌بندی سنی بازی‌ها، معمولا خبر‌های درستی را منتشر می‌کند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − نه =