اخبار بازی

ساخت بازی Titanfall 3 شروع شد

ساخت بازی Titanfall 3 شروع شد

وی جی مگ: در ماه اکتبر گذشته بود که با انتشار گزارش مالی EA مشخص شد استودیو Respawn علاوه‌بر تولید Star Wars Jedi: Fallen Order مشغول کار روی یک بازی دیگر است که قرار است در سال 2019 عرضه شود. موردی که باعث شد بسیاری گمان کنند این اثر نسخه سوم Titalfall است. اکنون آگهی شغلی‌های منتشر شده توسط استودیو توسعه‌دهنده بیان می‌دارد مقدمات برای تولید و ساخت بازی Titanfall 3 شروع شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت GearNuke آگهی شغلی منتشر شده در وبسایت EA نشان می‌دهد که Respawn در موقعیت‌های شغلی مختلف به دنبال استخدام افراد جدید است. علاوه‌بر این که این استودیو برای تیم سازنده Star Wars به دنبال اضافه کردن نفرات جدید است تیم توسعه‌دهنده مجموعه بازی Titanfall هم در 15 موقعیت شغلی نیازمند استخدام افراد تازه‌وارد است. امری که تضمین می‌کند ساخت بازی Titanfall 3 آغاز شده است.

اما شاید در میان موارد اشاره شده برای دو بازی مذکور، جالب‌ترین موقعیت شغلی به استخدام یک پشتیبانی ویژه برای توسعه‌دهنده مربوط شود در حالی که در اطلاعات منتشر شده گفته شده این پروژه هنوز رونمایی نشده است. به نظر می‌رسد علاوه‌بر عناوینی که از ساخت آن‌ها اطلاع داریم پروژه‌های بیشتری در Respawn در حال کار قرار دارد.

کمپانی EA پیش از این گفته بود که در سه‌ماهه پایانی سال مالی 2019 برنامه‌های خود را در ارتباط با سال آینده به اشتراک خواهد گذاشت. در حالی که ساخت عنوان Titanfall 3 اجتناب‌ناپذیر است اما باید امیدوار بود برخلاف نسخه دوم زمان انتشار بهتری برای آن انتخاب شود تا فروش این بازی باکیفیت تحت تاثیر عناوین دیگر قرار نگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + شانزده =