اخبار بازی

قابلیت RocketID در سال 2019 به بازی Rocket League اضافه می‌شود

قابلیت RocketID در سال 2019 به بازی Rocket League اضافه می‌شود

وی جی مگ: قابلیت RocketID در سال 2019 به بازی Rocket League اضافه می‌شود. سیستمی که قرار بود تا انتهای سال جاری میلای توسط Psyonix به بازی اشافه شود اکنون تا سال 2019 تاخیر خورد.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید بین نسخه‌های PC، Xbox One و Nintendo Switch و هم‌چنین بین دو نسخه PS4 و PC بازی قابلیت Cross Play برقرار بوده و پلیرهای این نسخه‌ها می‌توانند با یکدیگر به تجربه این اثر رقابتی بپردازند. اما مشکلی که وجود دارد بدین شرح است تا پیش از شروع مسابقه، پلیرها نمی‌توانند در یک پارتی دور هم جمع شده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برای حل این مشکل استودیو سازنده بازی یعنی Psyonix قابلیت RocketID را معرفی کرده. سیستم مستقلی که به نوعی طراحی شده تا پلیرهای پلتفرم‌های مختلف در گروه دور هم جمع شده و با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

علیرغم وعده‌های توسعه‌دهنده بازی که قرار بود این سیستم مورد انتظار تا انتهای سال در Rocket League پیاده‌سازی شود اما عرضه آن با تاخیر همراه شد و اکنون قرار است سیستم RockerID در سال 2019 به بازی مذکور اضافه شود. استودیو Psyonix اعلام کرده تاخیر اعمال شده به این دلیل بوده تا ایرادات این سیستم تا زمان انتشار تا حد ممکن برطرف شود و به بهترین حالت کارایی و پایداری دست پیدا کند. هم‌چنین از آن جایی که سونی اخیرا اجازه Cross Play بین کنسول‌های مختلف را صادر کرده می‌توان امیدوار بود این سیستم در هنگام عرضه برای همه نسخه‌های بازی در دسترس قرار بگیرد. در آخر هم باید ذکر کرد قرار است به ‌زودی به‌روزرسانی پشتیبانی از Xbox One X به Rocket League اضافه شود. این به‌روزرسانی در ماه دسامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + بیست =