اخبار بازی

قابلیت Cross Play به بازی Rocket League اضافه می‌شود ؟

Cross Play به بازی Rocket League اضافه می‌شود

 وی جی مگ: به تازگی به‌روزرسانی برای بازی Rocket League منتشر شده که قابلیت Cross-play را به این بازی اضافه می‌کند. در اوایل این هفته کمپانی Sony اعلام کرد که به بازی معروف Epic Games یعنی Fortnite این اجازه را می‌دهد تا از قابلیت Cross-play استفاده کند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از عملی کردن قابلیت Cross-play دارندگان کنسول PS4 می‌توانند با اکانتی که بر روی PS4 دارند با سایر پلتفرم‌ها نیز به بازی بپردازند. یعنی دیگر محدود به دارندگان کنسول PS4 نیستند.

«برای همه طرفداران بازی Rocket League، پلیر‌های وفادار، جامعه ما، دوستان ما و جامعه گیمینگ… بیاید در مورد قابلیت Cross-Play صحبت کنیم.

قابلیت Cross-Play در همه کنسول‌ها، هدفی است که همه آن را می‌خواهند و در حال عملی شدن است. علاقه زیادی در من برای انجام این کار از ابتدای Rocket League وجود داشت و به طور مداوم تیم خود را برای انجام این کار تشویق می‌کردم. این کار نه به عنوان فرصت بلکه به عنوان یک وظیفه برای جمع کردن پلیرها به دور هم بدون محدودیت پلتفرم بود. بازی‌های زیادی می‌آیند ولی همیشه این اتفاق نمی‌افتد که عضوی از یک بازی آنلاین به این شیوه باشید.

ما از ابتدا بازی Rocket League را به گونه‌ای ساختیم تا از قابلیت Cross-platform پشتیبانی کند. این تعهد Psyonix برای تکنولوژی، پیشرفت و سیاست‌هایمان بود و ما به صورت خستگی‌ناپذیر روی این هدف کار کردیم. ما امیدوار بودیم تا سایر توسعه‌ دهندگان در این فرآیند به ما ملحق شوند که این کار را انجام دادند. ما امیدوار بودیم تا گیمر‌ها برای چیزهای بیشتر فریاد بزنند و بخواهند، که این کار را انجام دادند.

البته قابلیت Cross-platform چیزی نیست که Rocket League و Psyonix به تنهایی انجام دهد. این کار نیازمند همکاری و همانگی با همکاران زیادی است و مهم‌تر، عرضه کنندگان این پلتفرم‌ها. این باعث خوشحالی من است که می‌توانم اعلام کنم که همه کنسول‌های بزرگ در حال دسترسی به این قابلیت هستند.

من می‌خواهم تا همه درک کنند که این قابلیت همیشه در اولویت ما است و همیشه در اولویت تیم ما بوده است. هنوز کارهایی وجود دارد که باید انجام شود که بعضی از آن‌ها نیازمند زمان بیشتر است که یعنی باید صبور باشیم. من بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید هیجان‌زده هستم و می‌خواستم پلیرها بدانند که ما چه کاری را انجام می‌دهیم. نمی‌توانم صبر کنم تا تصوری که نسبت به آینده جامعه Rocket League را دارم را به صورت واقعی ببینم.»

این متن تاریخی برای عرضه این قابلیت مشخص نکرده است و انتظار می‌رود که این ویژگی در آینده نزدیک در دسترس قرار گیرد.

بازی Rocket League برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =