اخبار بازی

راکستار هفته‌ای 100 ساعت روی Red Dead Redemption 2 کار کرده

راکستار هفته‌ای 100 ساعت روی Red Dead Redemption 2 کار کرده

وی جی مگ: دن هاوسر به عنوان یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های حاضر در استودیو Rockstar Games به تازگی و در آستانه عرضه Red Dead Redemption 2 گفت و گویی را انجام داده و اطلاعاتی را از جریان ساخت این اثر منتشر کرده. اطلاعاتی که نشان می‌دهد راکستار هفته‌ای 100 ساعت روی Red Dead Redemption 2 کار کرده.

به گزارش وی جی مگ، توضیحات دن هاوسر نشان می‌دهد که در ابتدای سال 2011 بوده که آنها ساخت ادامه Red Dead Redemption را مورد بررسی قرار داده و داستان اولیه این اثر تا پاییز سال 2012 آماده شده. هاوسر در ادامه این گفت و گو توضیح داده که در سال 2018 بارها اتفاق افتاده که تیم سازنده طی یک هفته 100 ساعت روی Red Dead Redemption 2 کار کرده. مسئله‌ای که نشان می‌دهد آنها تقریبا روزی بیش از 14 ساعت روی این اثر کار کرده‌اند.

با چنین وضعیتی در نهایت بخش داستانی بازی 65 ساعت گیم‌پلی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد و در جریان توسعه بیش از 300 هزار انیمیشن طراحی و 500 هزار خط دیالوگ برای 700 شخصیت مختلف ضبط شده.

جالب است بدانید که در جریان ماه‌های انتهایی توسعه بازی Red Dead Redemption بسیاری از همسران توسعه دهندگان این اثر در استودیو Rockstar San Diego شکایت کرده بودند که همسرهای آنها در هفته بیش از 60 ساعت کار کرده و بارها شده که حتی به خانه بر نمی‌گردند. حالا در شرایطی هستیم که این رقم به 100 ساعت افزایش پیدا کرده تا شاهد نتیجه‌ای همچون بازی Red Dead Redemption 2 شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − شش =