اخبار بازی

بازی بعدی Rocksteady در The Game Awards معرفی نمی‌شود و Superman نیست

بازی بعدی Rocksteady در The Game Awards معرفی نمی‌شود و Superman نیست

وی جی مگ: ماه‌هاست که بسیاری منتظر هستند پروژه جدید Rocksteady که سابقه کار روی سه‌گانه Batman را دارد رونمایی شود. با این حال چه در نمایشگاه E3 2018 و چه در نمایشگاه San Diego Comic-Con خبری از آن‌ها نشد تا مراسم انتخاب بهترین بازی‌های سال بهترین فرصت برای این رونمایی باشد. اما اکنون هم تایید شد بازی بعدی Rocksteady در The Game Awards معرفی نمی‌شود.

 به گزارش وی جی مگ، استیفن هیل یکی از موسسین استودیو Rocksteady دیروز در توییتر اعلام کرد این استودیو موردی برای رونمایی در مراسم نام‌برده نخواهد داشت. در حالی که آن‌ها اشتیاق زیادی برای The Game Awards 2018 دارند اما در این مراسم شرکت نخواهند کرد. «ما هم‌چنان به سختی در حال کار روی بازی جدید خود و توسعه آن هستیم. بنابراین انتظار معرفی اثر جدیدی از ما در The Game Awards نداشته باشید.»

علاوه‌بر این که مشخص شد بازی بعدی Rocksteady در The Game Awards معرفی نمی‌شود استیفن هیل در انتهای توییت خود به نکته بسیار مهم دیگری هم اشاره کرد. در چندین ماه اخیر هر گاه که به بازی جدید سازندگان سه‌گانه Batman Arkham اشاره شده ساخت بازی براساس Superman هم به عنوان گزینه‌های احتمالی پروژه بعدی Rocksteady مطرح شده است. با توجه به سابقه‌ای که Rocksteady در ساخت عناوین ابرقهرمانی با Batman از خود برجای گذاشت بسیاری امیدوار بودند سرانجام یک اثر باکیفیت از Superman توسط این کمپانی توسعه داده شود اما انتهای توییت هیل تمامی این معادلات را برهم زد.

هیل در پایان صحبت‌های خود تایید کرد پروژه‌ای که این کمپانی در حال حاضر مشغول ساخت آن است هیچ ارتباطی به Superman ندارد. روز گذشته نیز جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو هم به این مسئله اشاره کرده بود توضیح داد بازی جدید این استودیو درباره گروهی از ابرقهرمان‌‎ها بوده و قرار است به صورت یک بازی به صورت سرویس نیز عرضه شود. باید دید این پروژه مورد انتظار سرانجام چه زمانی معرفی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + نوزده =