اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Rocksteady ارتباطی به Superman ندارد

شایعه: بازی جدید Rocksteady ارتباطی به Superman ندارد

وی جی مگ: به گفته یکی از نویسندگان صنعت ویدئوگیم بازی جدید Rocksteady ارتباطی به Superman ندارد. شایعات فراوانی پیرامون ساخت بازی Superman توسط استودیو نام‌برده وجود دارد که تاکنون هیچ کدام از آن‌ها تایید نشده است. به نظر می‌رسد پروژه بعدی سازندگان سری Batman Arkham به اسراری فاش نشدنی تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو به تازگی در پادکستی در خصوص پروژه بعدی Rocksteady صحبت کرده و اطلاعاتی که تاکنون از آن شنیده را تا حدی به اشتراک گذاشته است. «سه سال از عرضه Arkham Knight می‌گذرد و همه منتظر معرفی عنوان بعدی Rocksteady هستند. ظاهرا رویداد The Game Awards زمان و مکان مناسبی برای رونمایی خواهد بود. استودیو Rocksteady یکی از آن کمپانی‌هایی است که هر هفته شایعاتی در خصوص پروژه بعدی آن‌ها شنیده می‌شود.من درباره بازی بعدی آن‌ها چیزهایی شنیده‌ام که آن‌ها را فاش نمی‌کنم اما تمامی شایعاتی که تا قبل از این در ارتباط به بازی بعدی آن‌ها شنیده‌اید بی‌اساس بوده است.»

«به عنوان مثال بازی جدید Rocksteady ارتباطی به Superman و یا Justice League ندارد. به عبارت دیگر براساس مواردی که من شنیدم پروژه بعدی آن‌ها Superman نبوده با این حال نمی‌توانم به طور صد در صد ساخت آن را تکذیب کنم. به نظر من بازی جدید این کمپانی درباره گروهی از ابرقهرمان‌ها خواهد بود. هم‌چنین قرار است این عنوان به صورت یک سرویس عرضه شود.»

هفته آینده مراسم The Game Awards 2018 برگزار می‌شود. بنابراین اگر قرار باشد در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از اثر جدید Rocksteady باشیم این رویداد بهترین انتخاب به شمار می‌رود. زیرا تا نمایشگاه E3 زمان زیادی باقی مانده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 3 =