اخبار بازی

نسخه رایگان و بتل رویال بازی Titanfall به‌زودی منتشر می‌شود

نسخه رایگان و بتل رویال بازی Titanfall به‌زودی منتشر می‌شود

وی جی مگ: چنان‌چه شایعات منتشر شده توسط کانال یوتیوب TheQuartering که بیش از 420 هزار مشترک دارد صحت داشته باشد می‌توان انتظار داشت به‌زودی نسخه رایگان و بتل رویال بازی Titanfall معرفی و عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، کانال نام‌برده مدعی شده نسخه بتل رویال بازی Titanfall در روز شنبه معرفی شده و سپس در روز دوشنبه به صورت رایگان عرضه می‌شود. هم‌چنین ظاهرا بسیاری از استریمرها و تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب بازی را پیش از این تجربه کرده‌اند. این یوتیوبر مدعی شد طرح کلی این بازی ترکیبی از Call of Duty: Black Ops 4 Blackout و Rainbow Six Siege است که اگرچه درون دنیای Titanfall به وقوع می‌پیوندد اما حس آن از تمامی مواردی که در بازی‌های قبلی این مجموعه تجربه کردیم متفاوت است.

مسابقات بازی متشکل از تیم‌های سه نفره بوده که باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند و آخرین تیم باقی مانده به عنوان برنده اعلام می‌شود. با این حال هنوز مشخص نیست بازی شامل چه تعداد نقشه بوده و یا در هر مسابقه چند تیم شرکت می‌کنند. شیوه کسب درآمد بازی هم ترکیبی از پول داخل بازی و پرداخت درون برنامه‌ای برای آیتم‌های ظاهری خواهد بود. با این حال تمامی موارد از طریق گیم‌پلی و رسیدن به سطحی مشخص قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر هیچ گونه مدرکی برای صحت داشتن این شایعه وجود نداشته و باید تا آخر امروز یا دوشنبه صبر کنیم تا وجود یا عدم وجود چنین نسخه‌ای از Titanfall توسط EA مشخص شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 9 =