اخبار بازی

اطلاعات بازی Assassin’s Creed Adder لو رفت

اطلاعات بازی Assassin’s Creed Adder لو رفت

وی جی مگ: شرکت Ubisoft پیش از این با انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey در سال جاری، اعلام کرده بود که سال 2019 خبری از نسخه بعدی این مجموعه نخواهد بود. اکنون به نظر می‌رسد اطلاعات نسخه بعدی این سری تحت عنوان بازی Assassin’s Creed Adder لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از پست منتشر شده در وبسایت Reddit، شواهد حاکی از آن است که این بازی از مجموعه Assassin’s Creed در سال 2020 عرضه می‌شود. بازی Assassin’s Creed Adder داستان شخصیت مونثی به نام (Amunet (Aya و 14 سال اول تلاشش برای ساختن انجمنی در رم باستان را روایت می‌کند. ظاهرا سیستم Brotherhood مورد استفاده در دو بازی Assassin’s Creed 2 و Brotherhood هم به Adder باز خواهد گشت و هم‌چنین تغییراتی در سیستم رنک به وجود آمده است.

اطلاعات دیگر بیان می‌دارد شخصیت Bayek از بازی Assassin’s Creed: Origins هم به عنوان شخصیت پشتیبان در این عنوان حاضر بوده و در برخی از مراحل هم قابل بازی خواهد بود. این مسئله نشان می‌دهد داستان Assassin’s Creed Adder به هر دو بازی Origins و Odyssey ارتباط خواهد داشت و به نوعی دنباله آن‌ها محسوب می‌شود. گفته می‌شود توسعه این نسخه برعهده استودیو‌های Montreal و Quebec بوده و شخص Melissa MacCoubrey هم برای بازی بازخواهد گشت. لازم به ذکر است در حال حاضر تمامی این موارد در حد شایعه بوده و تا انتشار اطلاعات رسمی باید منتظر ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =