اخبار بازی

شایعه: PSN در PS5 تغییرات اساسی می‌کند

شایعه: PSN در PS5 تغییرات اساسی می‌کند

وی جی مگ: در حالی که استفاده از شبکه PSN در زمان کنسول PS3 رایگان بود اما وضعیت آن غیرقابل تحمل بود. با عرضه PlayStation 4، وضعیت این شبکه نیز بهبود پیدا کرد اما هم‌چنان با یک محصول بی‌نقص فاصله زیادی دارد و نیاز به پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های قابل ملاحظه‌ای دارد. البته به نظر می‌رسد PSN در PS5 با تغییرات اساسی همراه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، براساس توییت جز کوردن نویسنده Windows Central شنیده‌ها و شایعات حاکی از آن است که شرکت سونی مشغول به کار روی یک پلتفرم بزرگ یا یک زیرساخت به‌روزرسانی شده برای PSN در PS5 است. متاسفانه هیچ‌گونه جزئیاتی در خصوص این که این تغییرات چه مواردی خواهند بود توسط کوردن اشاره نشد اما به نظر می‌رسد Playstation Network در زمان کنسول Playstation 5 تغییراتی به اندازه زمانی که PS4 به جای PS3 در دسترس قرار گرفت به خود ببیند.

سونی تسلط کاملی بر نسل فعلی کنسول‌ها از آغاز تا انتها داشته و اکنون که کم‌کم به پایان آن نزدیک می‌شویم مشکلاتی در بخش‌های آن به خصوص در قسمت روابط عمومی دیده می‌شود. عدم توانایی برای تغییر نام PSN و نبود قابلیت بازی میان‌پلتفرمی از جمله مشکلاتی است که سونی باید برای نسل آینده پلتفرم آنلاین خود در نظر بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =