اخبار بازی

شایعه: بازسازی Mortal Kombat Trilogy در راه است

شایعه: بازسازی Mortal Kombat Trilogy در راه است

وی جی مگ: یک کانال یوتیوب به نام Doctre81 ویدئویی منتشر کرده و در آن از ساخت بازسازی Mortal Kombat Trilogy خبر داده است. به گفته این منبع، استودیو Blind Squirrel Games در حال کار روی این ریمستر بوده و بازی قرار است برای پلتفرم‌های مختلف Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Mortal Kombat Trilogy تمامی عناصر و المان‌های عناوین قبلی Mortal Kombat را با یکدیگر ترکیب می‌کرد و یک اثر فایتینگ عجیب و در عین حال بزرگ را در مقابل مخاطب خود قرار می‌داد. این بازی در ابتدا در سال 1996 برای کنسول‌های Nintendo 64، PlayStation و Sega Saturn منتشر شد و محبوبیت زیادی را نیز به دست آورد. البته سختی آن برای تازه‌وارد‌های این مجموعه کمی بیش از حد بود.

توسعه بازسازی Mortal Kombat Trilogy تاکنون مورد تایید رسمی قرار نگرفته و کمپانی WB Games که ناشر عناوین Mortal Kombat محسوب می‌شود در رابطه با آن اظهار نظر نکرده است. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است ساخت ریمستر Mortal Kombat Trilogy می‌تواند در کنار Mortal Kombat 11 که توسط NetherRealm تولید می‌شود انجام شده باشد. زیرا برای ساخت این بازسازی به استودیو Blind Squirrel Games اشاره شده که با ساخت Bioshock: The Collection برای کنسول‌های فعلی، ثابت کرده در توسعه عناوین ریمستر مهارت کافی را در اختیار دارد.

در حال حاضر هیچ چیز مشخص نبوده و تنها باید به عنوان یک شایعه به متن این خبر نگاه کرد. لازم به یادآوری است بازی Mortal Kombat 11 قرار است در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + پنج =