اخبار بازی

شایعه: بازی Cyberpunk 2077 در سال 2019 منتشر می‌شود

شایعه: بازی Cyberpunk 2077 در سال 2019 منتشر می‌شود

وی جی مگ: تمامی گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مدت‌ها تا انتشار Cyberpunk 2077 باقی مانده و این بازی در بهترین حالت در سال 2020 عرضه می‌شود. با این حال یک ناشر ترکی مدعی شده که بازی Cyberpunk 2077 در سال 2019 منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته شرکت ترکی Bilkom در توییتر خود نوشت عنوان در دست ساخت جاه‌طلبانه CD Projekt Red یعنی بازی Cyberpunk 2077 در سال 2019 منتشر می‌شود. سوالی که اکنون مطرح می‌شود بدین شرح است آیا این شرکت تاریخ انتشار عنوان نام‌برده را فاش کرده یا توییت به اشتراک گذاشته شده صرفا یک اشتباه است ؟ کمپانی Bilkom یک توزیع‌کننده و ناشر بزرگ و مشهور در ترکیه به شمار می‌رود و پیش از این نیز با CD Projekt Red به منظور نشر بازی The Witcher 3: Wild Hunt در ترکیه همکاری کرده است.

هم‌چنین این کمپانی با شرکت‌های بزرگ دیگری هم‌چون Warner Bros و Apple نیز همکاری داشته و اکانت توییتر آن‌ها نیز به صورت رسمی تایید شده است. با این حال Bilkom در آمریکا اسم نام‌آشنایی محسوب نمی‌شود. مورد به اشتراک گذاشته شده در توییتر می‌تواند صرفا حدس و گمان Bilkom باشد و لزوما نیز تا انتشار اخبار رسمی، صحت آن مشخص نیست. عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دست حال ساخت بوده و مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =