اخبار بازی

انتشار شایعاتی جدید از نسل آینده Xbox

انتشار شایعاتی جدید از نسل آینده Xbox

وی جی مگ: شایعاتی جدید از نسل آینده Xbox که با نام Xbox Scarlett آن را می‌شناسیم منتشر شده است. این جزئیات به لطف Brad Sams از وبسایت Thurott انتشار یافته که سابقه طولانی در فاش کردن اطلاعات در خصوص کنسول نسل بعدی مایکروسافت دارد.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت هم‌چنان در نظر دارد تا در سال 2020 کنسول Xbox Scarlett را منتشر کند. شایعات بیان می‌دارد رقیب این شرکت یعنی کمپانی سونی نیز قصد دارد تا در همین سال به عرضه PS5 اقدام کند. هیچ گونه جزئیاتی در خصوص زمان رونمایی از Scarlett توسط Sams فاش نشده امان انتظار می‌رود در سال 2019 و یا ابتدای 2020 از نسل آینده Xbox رونمایی شود.

چندی پیش گزارشاتی منتشر شده بود که بیان می‌داشت مایکروسافت قصد دارد یک نسخه بدون درایو از Xbox One را عرضه کند. اکنون Sams با تقویت این موضوع مدعی شده که علاوه‌بر انتشار یک کنسول سنتی با پشتیبانی از دیسک، Xbox Scarlett قرار است در یک نسخه جایگزین که تنها قادر به استریم بازی‌هاست با قیمتی کمتر در دسترس قرار بگیرد. در این حالت گیمرها یک کنسول فیزیکی به همراه قطعات سخت‌افزاری دریافت نخواهند کرد بلکه به یک پلتفرم مبتنی بر استریم دسترسی پیدا می‌کنند که اجازه تجربه بازی‌هایی را که تهیه کرده‌اند را به آن‌ها می‌دهد.

این وبسایت هم‌چنین به موردی تحت عنوان “ضمیمه دیجیتالی” اشاره کرد که راه جدیدی برای خرید سخت‌افزار از کمپانی مایکروسافت به شمار می‌رود. در این روش هنگامی که اقدام به خرید کنسول Xbox Scarlett نمایید قادر خواهید بود تا گزینه‌های خرید را شخصی‌سازی نمایید. به عبارت دیگر می‌توانید کنسول خود را به همراه دو سال سرویس Xbox Live و Game Pass سفارش دهید.

دیگر اطلاعات جدید از نسل آینده Xbox به قسمت‌های درونی دستگاه مرتبط می‌شوند. Sams مدعی شده این کنسول بر پایه تکنولوژی AMD’s Zen 2 توسعه پیدا می‌کند که البته امر عجیبی محسوب نمی‌شود زیرا AMD سابقه طولانی برای تولید قطعات Xbox دارد. هم‌چنین گفته شده که Xbox Scarlett از GPUهای نسل بعدی AMD استفاده می‌کند که هنوز رونمایی و معرفی نشده است. در نهایت گفته شد توسعه‌دهندگان در تلاش هستند محصولی را روانه بازار کنند که بتواند به راحتی تجربه بازی‌ها به صورت 4K و 60 را فراهم کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + چهار =