اخبار بازی

شایعه: ساخت بازی Resident Evil 8 شروع شد

شایعه: ساخت بازی Resident Evil 8 شروع شد

وی جی مگ: با توجه به موفقیتی که Resident Evil 7 کسب کرد تولید قسمت بعدی تنها به زمان وابسته بوده و دیر یا زود وقوع آن صورت می‌گرفت. با این حال جزئیات جدید از شروع ساخت بازی Resident Evil 8 خبر می‌دهند. اطلاعاتی که مدعی شده‌اند احتمالا بازی بعدی به استفاده از دوربین سوم‌ شخص بازخواهد گشت و از عناصر Resident Evil 2 هم استفاده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت Twisted Voxel توسعه و ساخت بازی Resident Evil 8 پیش از این آغاز شده است. با این حال تولید بازی هم‌چنان در مراحل بسیار ابتدایی قرار دارد. این اطلاعات توسط شخصی به نام Evil VR فاش شده که ظاهرا به منابع داخلی شرکت کپکام دسترسی دارد. پیش از این هم شاهد فاش شدن دمو محدود Resident Evil 2 توسط این منبع بودیم و بنابراین شاید این بار هم بتوان به گفته‌ها اعتماد کرد.

این جزئیات بیان می‌دارند نسخه بعدی از مجموعه Resident Evil در یک جزیره متروکه دنبال می‌شود جایی که یک آزمایشگاه مخفی واقع شده است. داستان بازی روی پرده برداشتن از واقعیت موجود پشت چگونگی ساخته شدن Eveline و سایر اسلحه‌های بیولوژیکی مشابه متمرکز خواهد بود. به گفته این منبع برخی از عناصر هم‌چون تعقیب و گریزهایی که در RE2 remake به واسطه Tyrant شکل می‌گرفت در نسخه هشتم هم شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود. هم‌چنین ظاهرا توهم و خیال‌پردازی در بازی نقش مهمی ایفا می‌کند که باعث می‌شود پلیر بین آنچه که واقعی هست یا خیر شک و تردید داشته باشد. از طرفی دیگر با توجه موفقیتی که Resident Evil 2 به دست آورد به نظر می‌رسد تیم سازنده برای ساخت بازی Resident Evil 8 به مانند گذشته از دوربین سوم شخص استفاده خواهد کرد.

شرکت کپکام هم‌چنان تصمیم نگرفته که این بازی، نسخه اصلی تحت عنوان Resident Evil 8 باشد یا یک اسپین‌آف به مانند Code Veronica باشد. به همین دلیل است که ساخت بازی هم‌چنان در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. ظاهرا تولید این اثر درست پس از آن که توسعه بسته‌های الحاقی نسخه هفتم در سال گذشته به پایان رسید آغاز شده است.

این شایعه هم‌چنین بیان می‌دارد بازسازی بازی Resident Evil 3 در حال تولید قرار دارد. در آخر هم گفته شد کمپانی کپکام به بازسازی نسخه‌های چهارم، پنجم و ششم مجموعه علاقه‌ای ندارد. لازم به ذکر است در حال حاضر تمامی این اطلاعات باید در حد شایعه در نظر گرفته شوند تا اخبار رسمی توسط کپکام به اشتراک گذاشته شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =