اخبار بازی

چرا نباید شایعات Justice League: Crisis را باور کنیم ؟

چرا نباید شایعات Justice League: Crisis را باور کنیم ؟

وی جی مگ: اطلاعات جدید منتشر شده پیرامون بازی جدید استودیو Rockateady بیان می‌دارد این شرکت در حال کار روی اثری تحت عنوان Justice League: Crisis است. با این حال این اطلاعات در وبسایت 4Chan منتشر شده که اعتبار چندانی نداشته و تمامی شایعاتی که پیش از این نیز در این وبسایت به اشتراک گذاشته شدند توسط کاربرهای مختلف این وبسایت صورت گرفتند که مدتی بعد نیز تکذیب می‌شوند. از همین رو نباید به شایعات Justice League: Crisis هم توجه زیادی کرد.

به گزارش وی جی مگ، براساس شایعات جدید منتتشر شده در 4Chan، استودیو Rockateady روی بازی Justice League مشغول به کار است که از میان نام‌های مختلف، عنوان Justice League: Crisis تقریبا قطعی شده به نظر می‌رسد. زیرا دامنه‌ای براساس همین نام نیز توسط Warner Bros ثبت شده و به تازگی در سال 2018 نیز به‌روزرسانی شده است. شایعات Justice League: Crisis بیان می‌دارد این عنوان یک بازی تک‌نفره و Co op بوده و گیمر این قابلیت را خواهد داشت تا به مانند بازی Batman Arkham Knight شخصیت‌ها را تعویض نماید. پلیر می‌تواند تمامی بخش‌های بازی را به هر دو صورت تک‌نفره یا به صورت Co op تجربه کند. بخش جداگانه چندنفره نیز وجود خواهد داشت.

از جمله شخصیت‌های حاضر در این بازی Justice League: Crisis نیز باید به Wonder Woman، Superman، Batman و مواردی دیگری هم‌چون Cyborg، Green Lantern، Flash و Aquaman اشاره کرد. شخصیت منفی اصلی نیز Starro بوده اما دو شخصیت Brainiac و Darkseid هم از طریق بسته الحاقی اضافه می‌شوند. Metropolis، Gotham و Keystone شهرهای بازی بوده و قرار است موارد دیگری هم از طریق بسته الحاقی اضافه شود و محیط در مجموع از Arkham Knight بزرگ‌تر و به اندازه بازی نام‌برده پرجزئیات خواهد بود. تمامی شخصیت‌های اصلی در نیز ابتدای مسیر کاری خود قرار دارند. برای مثال Batman برای تمامی افراد خارج از Gotham تنها یک افسانه قلمداد می‌شود و Superman نیز هنوز به عنوان محافظ دنیا شناخته نمی‌شود.

در رابطه با گیم‌پلی Justice League: Crisis نیز این اثر شباهت‌هایی به Batman Arkham Knight خواهد داشت با این تفاوت که ساختار کلی گیم‌پلی بازتر شده و هر شخصیت قابلیت‌هایی مانند پرواز کردن و غیره را دارد. ممکن است Starro چندان گزینه جالبی برای ایفای نقش شخصیت منفی بازی به شمار نرود اما ایستراگ‌های آن در بسته الحاقی Batgirl بازی Arkham Knight وجود داشته است. هم‌چنین شایعات Justice League: Crisis بیان می‌دارد این عنوان برای پلتفرم‌های Xbox Scarlett، PS5 و PC در حال ساخت است. این پست هم‌چنین مدعی شده اطلاعات بیشتر از Xbox Scarlett در سال جاری به اشتراک گذاشته می‌شود و به همراه کنسول PS5 در سال 2019 رونمایی می‌شود. با تمامی این توضیحات پیشنهاد می‌شود تا هنگام انتشار جزئیات رسمی از سوی Rockstrady متن این خبر را به عنوان شایعه در نظر گرفته و چندان به آن اطمینان نکنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + یک =