اخبار بازی

شایعه: بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

شایعه: بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: ایجی آنوما تهیه کننده و کارگردان مشهور مجموعه بازی Legend of Zelda به تازگی توضیحاتی را ارائه کرده که نشان می‌دهد احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی کنسرت Skyward Sword در شهر اوساکا برگزار شده و آنوما نیز در آن حضور داشته. برخی حاضرین این کنسرت توضیح داده‌اند که کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه اشاراتی به این موضوع یعنی عرضه بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch داشته.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword اولین‌بار در سال 2011 و به صورت انحصاری برای Wii منتشر شد. اثری که تمرکز زیادی روی کنترلرهای حرکتی داشت و بسیاری از گیمرها در آن زمان یعنی سال 2011 نسبت به این موضوع واکنش کاملا مثبتی نداشتند. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword یکی از معدود آثار این مجموعه است که در آن خبری از Ganondorf به عنوان دشمن اصلی بازی نیست.

مدتی است که باخبر شده‌ایم قسمت جدید مجموعه بازی Legend of Zelda زودتر از چیزی که انتظارش را داریم معرفی می‌شود و همین موضوع ذهن بسیاری از طرفداران را به سمت بازسازی دوباره Wind Waker و Twilight Princess برده بود اما به نظر می‌رسد که نینتندو برنامه دیگری برای این مجموعه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − یازده =