اخبار بازی

شایعه: مایکروسافت این ماه استودیو جدیدی را خریداری می‌کند

شایعه: مایکروسافت این ماه استودیو جدیدی را خریداری می‌کند

وی جی مگ: برنامه Inside Xbox در این ماه قرار است میزبان بازی Age of Empires و سازندگانش یعنی Relic Entertainment باشد که قرار است موارد مهیجی را در آن رونمایی کنند. با این حال منبعی قابل توجه مدعی شده که این برنامه تنها به بازی مذکور محدود نخواهد شد و مایکروسافت از خریداری استودیو جدیدی رونمایی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط کاربری در توییتر به نام Klobrille به اشتراک گذاشته شده که پیش از این سابقه انتشار اخبار و اطلاعات موثقی پیرامون کمپانی مایکروسافت داشته است. این منبعی به تازگی مدعی شده که به زودی شاهد پیوستن Relic Entertainment به خانواده Xbox و Xbox Game Studios خواهیم بود. باید توجه کرد در حال حاضر این موضوع تنها در حد شایعه بوده و نمی‌توان در رابطه با آن اظهار نظر درستی ارائه کرد.

با این حال اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که با توجه به خریدهای اخیر مایکروسافت که همواره سعی داشته عناوینش را در جهت PC Gaming حرکت دهد خریداری استودیو جدیدی تحت عنوان Relic Entertainment نیز دور از انتظار نخواهد بود. لازم به ذکر است استودیو مورد جزو آن دست از سازندگانی نبوده که همواره به صورت مستقل کار کرده باشد و سابقه کار کردن زیر نظر کمپانی THQ Nordic را هم داشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + هفده =