اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه Death Stranding در The Game Awards مشخص می‌شود

شایعه: تاریخ عرضه Death Stranding در The Game Awards مشخص می‌شود

وی جی مگ: در شرایطی که سونی اعلام کرده برنامه‌ای برای حضور در E3 2019 ندارد اما به نظر می‌رسد که وبسایت‌های مختلف سعی در انتشار شایعات مختلفی دارند تا از کم‌رنگ بودن سونی در رسانه‌ها حداکثر استفاده را کرده و حالا ادعا کنند که تاریخ عرضه Death Stranding در The Game Awards مشخص می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت برزیلی Combo Infinito که احتمالا تا این لحظه با نام آن آشنا نبوده‌اید به تازگی مدعی شده که از سوی سونی برزیل ایمیلی دریافت کرده که طی آن اعلام شده تاریخ عرضه بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima همراه با Dreams در جریان مراسم The Game Awards 2018 اعلام می‌شود.

هرچند به طور کلی حضور سونی در چنین مراسمی به هیچ‌وجه عجیب نخواهد بود اما تصور این موضوع که آنها تاریخ عرضه سه بازی مهم و انحصاری خود را به یکباره در مراسمی که لزوما به آنها ارتباطی ندارد، اعلام کنند عملا غیرممکن به نظر می‌رسد.

با توجه به این موضوع و البته در نظر داشتن این مسئله که احتمالا سونی برای اعلام تاریخ عرضه هر کدام از این بازی‌ها برنامه‌های مختلفی دارد می‌توان انتظار داشت که شایعه منتشر شده در ارتباط با تاریخ عرضه Death Stranding حقیقت نداشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − پانزده =