اخبار بازی

Samurai Warriors 4 برای PS3 و Vita تائید شد

Samurai Warriors 4 برای PS3 و Vita تائید شد 1

Omega Force و Tecmo Koei، امروز درحالی که کسی منتظر نسخه جدیدی از سری بازی های Samurai Warriors نبود، در یک اقدام شگفت آور از Samurai Warriors 4 رو نمایی کرد. البته با توجه به مجله Famitsu، عنوان Samurai Warriors 4 در بهار سال 2014 برای PS3 و Vita عرضه خواهد شد.

در این بازی بیش از 50 کاراکتر قابل بازی وجود دارد که شامل شخصیت هایی همچون Mitsunari Ishida, Hanbei Takenaka, Nobuyuki Sanada, Yoshitsugu Otani, Yukimura Sanada و… نیز می شود. داستان بازی از دید Yukimua Sanada بیان می شود ولی مطمئنا حداقل یک داستان جداگانه ای برای شخصیت های دیگر وجود دارد.

همانند Samurai Warriors: Chronicles و Warriors Orochi، بازیکن می تواند در بازی دو شخصیت را انتخاب کند و بین دوشخصیت در حین بازی سوئیچ کند. همچنین یک مد جدید اضافه شده است که در آن این قابلیت را دارید تا شخصیت مورد علاقه خودتان را بسازید و تکمیل کردن مراحل این مد بپردازید.

هنوز امکان عرضه Samurai Warriors 4 در غرب تائید نشده است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =

  • این بازی واقعا علی بود تنها زعفی که داشت این بود که با دکمه زنی های کور کورانه هم میشد مراحل را رد کرد و با چند زربه خیل عضیمی از دشمنان رانابود کرد اما باز هم این بازی جذابیت خود را دارد مخصوصا وقتی دونفره بازی کنیم
    الان Samurai Warriors 8 امده پس چرا شماره ی 4 برای ps3 ؟
    البته فک کنم تو شماره ی 4 تعقیرات گرافیکی زیادی به وجود اورده اند!