اخبار بازی

ساخت بازی Scalebound دوباره شروع شد ؟

ساخت بازی Scalebound دوباره شروع شد ؟

وی جی مگ: در ژانویه 2017 بود که ساخت بازی Scalebound متوقف شد. یکی از عناوین مورد انتظار کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت که تا قبل از کنسل شدن، توسعه آن توسط استودیو Platinum Games و شخص هیدکی کامیا دنبال می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی به تازگی در وبسایت Amazon France ظاهر شده و تاریخ انتشار آن نیز برابر با 31 دسامبر 2020 مشخص شده است. واضح است که این تاریخ، تنها یک زمان کلی برای تکمیل کردن اطلاعات بازی است و لزوما نمی‌توان این مورد را دلیلی برای شروع دوباره مراحل ساخت بازی Scalebound در نظر گرفت. با این حال پیش از این و قبل از نمایشگاه E3 2018 هم شایعاتی در خصوص شروع دوباره پروسه تولید این بازی به گوش رسیده بود. مخصوصا با توجه به که حقوق بازی در اختیار مایکروسافت بوده و این کمپانی قبلا امتیاز تجاری آن را نیز تمدید کرده بود.

لازم به ذکر است در وبسایت مذکور دیگر بازی انحصاری کنسل شده مایکروسافت یعنی Fable Legends هم لیست شده است. عنوانی که برای Xbox One و Windows 10 ساخته می‌شد. اما پس از کنسل شدن، استودیو توسعه‌دهنده آن یعنی Lionhead Studios نیز بسته شد. در حال حاضر چندان نباید به لیست شدن این دو بازی در Amazon France توجه کرد اما شروع احتمالی ساخت دوباره بازی Scalebound توسط مایکروسافت یا یکی از استودیوهای تازه خریداری شده آن‌ها شاید امری غیر قابل وقوع نباشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =

  • خیلی خبر خوبی بود. دلیل تنفرم از ماکرو لغو ساخت این بازی بود که مثل اینکه از سر گرفته شد. خیلی به کامیا امید دارم هرچند که انحصاری ایکس باکس باشه