اخبار بازی

شایعه: ساخت Scalebound برای Nintendo Switch ادامه پیدا می‌کند

شایعه: ساخت Scalebound برای Nintendo Switch ادامه پیدا می‌کند

وی جی مگ: اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که یکی از انحصاری‌های Xbox One که در گذشته ساختش متوقف شده بود اینبار برای پلتفرم دیگری توسعه پیدا می‌کند. برخی منابع اعتقاد دارند که ساخت Scalebound برای Nintendo Switch از این پس ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته بود که اخباری منتشر شد مبنی بر این موضوع که نینتندو قصد دارد بازی فراموش شده که جریان ساختش متوقف شده را دوباره به صحنه باز گرداند. امروز اما شایعات مطرح شده پا را فراتر گذاشته و حالا با وضعیتی روبرو هستیم که توضیح می‌دهد ساخت Scalebound برای Nintendo Switch از نو آغاز شده.

با این حال موانعی احتمالا در راه تحقق این شایعه وجود دارد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که امتیاز تجاری بازی Scalebound همچنان در دست مایکروسافت و استودیو PlatinumGames ابتدا باید این مسئله را حل کند. از سویی فراموش نکنیم که این استودیو ژاپنی در حال حاضر مشغول توسعه دو بازی انحصاری برای Nintendo Switch است.

برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که هرچند این شایعه یعنی ساخت Scalebound برای Nintendo Switch را نمی‌توان به شکل کامل نادیده گرفت اما موانع بسیاری در میان راه آن وجود دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 13 =