اخبار بازی

فروش بازی Scum به ۷۰۰ هزار نسخه رسید

فروش بازی Scum به ۷۰۰

وی جی مگ: بازی آنلاین SCUM موفق شد در هفته اول انتشار 700هزار کپی از طریق Steam به‌فروش برساند. این بازی به صورت Early Access منتشر شده است و انتظار می‌رود تا سال بعد به صورت کامل عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی SCUM توسط Gamepires با کمک Croteam توسعه داده شده است (سازندگان بازی Serious Sam). بازی SCUM موفقیت بزرگی برای Devolver Digital ، به عنوان یک ناشر مستقل است.

چند روز پیش متوجه شدیم که بازی SCUM در 24 ساعت اول عرضه توانست 250هزار نسخه به فروش برساند که برای یک بازی جدید بسیار خوب است. با توجه به گزارش SteamSpy که اطلاعات درستی در مورد فروش بازی‌ها منتشر می‌کند، بازی SCUM در بین 5 بازی پرفروش Devolver Digital قرار دارد.

بازی SCUM زندانی‌های یک زندان را به تصویر می‌کشد که پلیرها به صورت 64 نفره برای بقا باهم مبارزه می‌کنند. پلیرها باید از جزیره‌ای که در آن گیر افتاده‌اند فرار کنند. این بازی جزئیات بسیار بالایی دارد و برای زنده ماندن باید حواستان به همه چیز باشد. البته این جزئیات می‌توانند خنده‌دار باشند.

بازی SCUM به صورت Early Access از طریق  Steamبرای پلتفرم PC با قیمت 20 دلار قابل دریافت است و انتظار می‌رود که سال بعد به صورت کامل عرضه شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 15 =