اخبار بازی

فروش 250 هزار نسخه‌ای بازی SCUM در 24 ساعت ابتدای عرضه

فروش 250 هزار نسخه‌ای بازی SCUM

وی جی مگ: بازی Scum در سبک بقا است که بعد از انتشار توانست فروش بسیار زیادی داشته باشد. این بازی در عرض 24 ساعت پس‌ از عرضه توانست 250 هزار نسخه در Steam به فروش برساند.

به گزارش وی جی مگ، این بازی به صورت Early Access در تاریخ 29 آگوست سال 2018 از طریق Steam منتشر شد و حالا با عملکرد بسیار خوبش انتظارات پلیرها از این بسیار بالا رفته است. «جامعه SCUM بسیار عالی بود و به خاطر فروش 250 هزار کپی در کمتر از 24 سپاس‌گذاریم. تیم سازنده‌ بازی در حال کار کردن روی یک آپدیت جدید است تا بهترین تجربه بازی در سبک بقا را به شما بدهد.»

بازی Scum مانند بازی DayZ در سبک بقا است ولی بسیار سخت‌تر و پلیر باید حواسش به چیزهای بیشتری باشد تا بتواند زنده بماند. تصویر زیر را مشاهده کنید که نشان‌دهنده رابط کاربری پیشرفته Scum است. البته می‌توانید این رابط کاربری را خاموش کنید تا سردرگم نشوید.

فروش 250 هزار نسخه‌ای بازی SCUM

بازی Scum توسط استودیو Gamepires با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسعه داده شده و وظیفه انتشار آن بر عهده شرکت Croteam بوده است (سازندگان بازی Serious Sam). قیمت این بازی 20 دلار است، البته احتمال این وجود دارد که قیمت این بازی افزایش یابد. هم‌اکنون می‌توانید بازی Scum را از طریق Steam برای پلتفرم PC دریافت کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =