اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: حالت رقابتی بازی Sea of Thieves معرفی شد

وی جی مگ: شب گذشته شرکت مایکروسافت میزبان رویداد X018 بود. در این مراسم استودیو Rare از حالت رقابتی بازی Sea of Thieves تحت عنوان The Arena رونمایی کرد که قرار است در ابتدای سال 2019 میلادی عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا ویدئویی از حالت رقابتی بازی Sea of Thieves به نمایش گذاشته شد که نشان می‌داد حالت The Arena چه مواردی را به این بازی ماجراجویی دزد دریایی Open World به همراه می‌آورد. براساس نمایش این تریلر این حالت قانون ساده‌ای دارد بدین شرح که باید علیه گروه دزد دریایی رقیب خود بجنگید تا گنج و ثروت بیشتری را به دست بیاورید.

سپس رئیس استودیو Rare یعنی آقای Craig Duncan و تهیه‌کننده اجرایی آن یعنی آقای Joe Neate به استیج رویداد X018 اضافه شده و جزئیات بیشتری را از حالت جدید رقابتی بازی Sea of Thieves به اشتراک گذاشتند. هنگامی که بازی را شروع می‌کنید از منو اصلی می‌توانید به Adventure Mode یا Arena Mode وارد شوید. به گفته Joe Neate این حالت به پلیرها اجازه می‌دهد در مدت زمان کمتری وارد رقابت در بازی شوند. این حالت هم‌چنین یک Trading Company جدید تحت عنوان Sea Dogs را برای بازی معرفی می‌کند. عنوان Sea of Thieves برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 در دسترس است.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + پانزده =