اخبار بازی

مرگ ند استارک این بار در Hitman 2

مرگ ند استارک این بار در Hitman 2

وی جی مگ: ظاهرا قرار است شاهد مرگ دوباره ند استارک این بار در Hitman 2 باشیم. زیرا با اعلام شرکت Warner Bros مشخص شد اولین هدف عنوان نام‌برده شخصیتی به نام Mark Faba است که توسط شان بین ایفای نقش می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این بازیگر سرشناس انگلیسی که او را با سریال پرآوازه Game of Thrones و هم‌چنین سه‌گانه محبوب The Lord of the Rings می‌شناسیم به عنوان اولین Elusive Target بازی Hitman 2 معرفی شده است. شان بین در رابطه با این موضوع اظهار کرد «از این که نقشی در بازی جدید HITMAN 2 برعهده دارم بسیار هیجان‌زده هستم. بسیار موضوع جذابی است که بتوانید همواره نقش‌های جدیدی را ایفا کنید و من نیز به دنبال آن هستم تا توجه همگی به شخصیت من در بازی جلب شود.»

هاکان ابراک مدیر مجموعه IO Interactive نیز گفت که از ایفای نقش اولین Elusive Target توسط شان بین بسیار هیجان دارد. Elusive Targetها به یک ویژگی‌ متمایز و در عین حال جدایی ناپذیر از عناوین Hitman تبدیل شده‌اند که طی محتویات رایگان در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند. این تنها یکی از به‌روزرسانی‌ها، محتویات اضافی، قابلیت‌ها و بخش‌های اضافی محسوب می‌شود که برای Hitman 2 عرضه می‌شود.

یک هفته پس از انتشار بازی یعنی مورخ 20 نوامبر اولین هدف Hitman 2 در بازی حضور پیدا می‌کند و پس از آن ده روز زمان خواهید داشت تا ماموریت قتل و مرگ ند استارک این بار در Hitman 2 را به انجام برسانید. بازی Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر 2018 (22 آبان 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + پنج =