اخبار بازی

ضرر 55 میلیون دلاری Sega

ضرر 55 میلیون دلاری Sega

وی جی مگ: بی‌ثباتی موجود در بازار امری‌ست که گریبان‌گیر شرکت Sega شده است. آخرین گزارش مالی منتشر شده از ضرر 55 میلیون دلاری Sega خبر می‌دهد که ناشی از شدید شدن رقابت و کاهش بازی‌های موبایل این کمپانی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در گزارش مالی این شرکت بیان شد «تعداد بازی‌های اصلی Sega در حال کاهش بوده و در حالی که سرویس این بازی‌ها برای مدت طولانی است که برقرار بوده اما رقابت در بازار گیم ژاپنی‌ها بسیار شدید و سخت شده است. شرکت Sega قصد داشت تا با معرفی بازی‌های جدید در سال مالی جاری درآمدش را افزایش دهد. اما ظاهرا این موضوع نمی‌تواند کاهش تعداد بازی‌های حاضر و ضرر 55 میلیون دلاری Sega را جبران کند زیرا معرفی عناوین جدید با تاخیر مواجه شد و هم‌چنین عملکرد بازی‌های عرضه شده نیز پایین‌تر از سطح انتظار بود.»

به منظور مقابله با شرایط پیش‌ آمده و کاهش صورت گرفته شرکت Sega قصد دارد تا از IPهای خود به منظور افزایش ارزش و سهامش استفاده کند و هم‌چنین با بهره‌گیری از IPهای خارجی، عناوینش را جذاب‌تر کند که می‌تواند به معنی کراس‌اور بین بازی‌های کنسولی و موبایل باشد. این کمپانی هم‌چنین در نظر دارد تا فرایند توسعه داخل استودیو را کارآمدتر کند تا بازی‌های آن‌ها سود بیشتری به دست بیاورد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + شش =