اخبار بازی

واکنش SEGA به توقف ساخت بازسازی کامل Shenmue

واکنش SEGA به توقف ساخت بازسازی کامل Shenmue

وی جی مگ: هرچند چندی پیش بالاخره نسخه ریمستر دو قسمت اصلی بازی Shenmue در دسترس گیمرها روی پلتفرم‌های امروزی قرار گرفت اما چند روز پیش بود که خبر دادیم در گذشته ساخت بازسازی کامل Shenmue از سوی SEGA متوقف شده. مسئله‌ای که امروز کمپانی ژاپنی به آن واکنش نشان داده.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی SEGA در همان ابتدا تایید کرد که استودیو D3T در گذشته مشغول ساخت بازسازی کامل Shenmue بوده و آنها قصد داشته‌اند که از پتانسیل گرافیکی پلتفرم‌های امروزی به شکل بهتری استفاده کنند. با این حال در همان ابتدای کار SEGA متوجه شده که برای ساخت چنین پروژه‌ای با چالش‌های جدیدی روبرو است. آنها اعتقاد دارند که قرار دادن طراحی جدل مدل شخصیت‌ها روی انیمیشن‌های قدیمی آنها سطحی از جنبه‌های گرافیکی را شکل می‌دهد که مورد پسند طرفداران این مجموعه قرار نمی‌گرفته.

نتیجه این شده که SEGA به توقف ساخت بازسازی کامل Shenmue توسط D3T رای داده و تصمیم گرفته که همان نسخه‌های قدیمی را با اندکی بهبود گرافیک و وضوح تصویر برای پلتفرم‌های امروزی و PC منتشر کند. البته این اولین‌باری نیست که SEGA چنین تصمیمی را می‌گیرد. در گذشته زمانی که بازسازی Altered Beast برای PS2 در برنامه قرار داشت، بعد از عرضه نسخه ژاپنی کمپانی SEGA انتشار آن در آمریکا را از برنامه خود خارج کرد. همین وضعیت برای بازسازی مجموعه بازی محبوب SEGA Genesis یعنی Vectorman نیز در گذشته رخ داده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + سیزده =