اخبار بازی

تاخیر در عرضه Sega Genesis Mini تا سال 2019

تاخیر در عرضه Sega Genesis Mini تا سال 2019

وی جی مگ: مدتی پیش در سال جاری بود که شرکت سگا از Sega Genesis Mini رونمایی کرد. بسته‌ای مناسب شامل تعدادی از عناوین کلاسیک که مسلما برای پلیرها قابل توجه خواهد بود. اکنون تاخیر در عرضه Sega Genesis Mini مورد تایید قرار گرفته و عرضه این کنسول به سال 2019 موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، دلیل تاخیر اعمال شده کار کردن بیشتر روی این کنسول قدیمی و عرضه آن به بهترین شکل ممکن است. البته مورد انجام شده منطقی به نظر می‌رسد. مخصوصا با توجه به این که در گذشته انتشار سیستم‌های مختلف Sega Genesis به آن صورتی که برنامه‌ریزی شده بودند به خوبی پیش نرفتند. برای مثال Sega Genesis Flashback HD که در ابتدای سال جاری توسط AtGames تولید و عرضه شد به دلیل مشکلاتی در طراحی و بیش از حد بودن تعداد بازی‌های اشتراکی نتوانست چندان عمر داشته باشد.

از دلایل دیگر تاخیر در عرضه Sega Genesis Mini می‌توان به این نکته اشاره کرد شرکت سگا قصد دارد تا عرضه Sega Genesis Mini به طور همزمان در نقاط مختلف دنیا انجام شود و انتشار آن در بازار آمریکا، اروپا و ژاپن با فاصله انجام نشود. هم‌چنین ممکن است سگا به دنبال ایجاد تغییراتی در طراحی ظاهری و بصری این کنسول قدیمی باشد تا حس نوستالژیک‌تری را منتقل کند. طراحی اولیه صورت گرفته که آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید براساس مدل اصلی Sega Genesis انجام شده بود و اکنون شاید سگا قصد دارد تا آن را فشرده‌تر کرده و از مدل طراحی Sega Genesis 2 و یا Sega Genesis 3 برای پکیج جدید خود استفاده کند.

در آخر هم باید اظهار کرد به نظر می‌رسد مراحل تولید Sega Genesis Mini دیگر توسط شرکت AtGames انجام نمی‌شود و براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط یک منبع داخلی، توسعه این کنسول توسط یک توسعه‌دهنده مورد اعتماد داخلی که هنوز از نام آن رونمایی نشده است دنبال می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − سه =