اخبار بازی

پروژه بازسازی کامل بازی Shenmue توسط SEGA متوقف شده

پروژه بازسازی کامل بازی Shenmue توسط SEGA متوقف شده

وی جی مگ: چند ماه پیش بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار نسخه ریمستر شده قسمت اول و دوم بازی Shenmue‌ برای پلتفرم‌های امروزی و PC منتشر شد اما مسئله‌ای که بسیاری از کاربرها نسبت به آن ناراضی بودند پیشرفت اندک گرافیک این ریمستر نسبت به نسخه اصلی بود. امروز اما اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد پروژه بازسازی کامل بازی Shenmue در گذشته توسط SEGA متوقف شده.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که در گذشته پروژه بازسازی کامل بازی Shenmue در برنامه کاری قرار داشته و توسعه‌دهنده این بازی قصد داشته گرافیک بازی را نسبت به ساخته اصلی بهبود قابل توجهی دهد. در ادامه اما به واسطه کاهش بودجه و نبود منابع کافی پروژه بازسازی کامل بازی Shenmue توسط SEGA متوقف شده و اکنون با ریمستری روبرو هستیم که از دید گرافیک نکته خاصی ندارد.

با نگاهی دقیق‌تر به جزئیات منتشر شده متوجه می‌شویم که این پروژه حتی از دید طراحی هنری نیز نسبت به نسخه اصلی تغییراتی داشته و قرار بوده از سبک متفاوتی برای طراحی جلوه‌های بصری آن استفاده شود. مسئله‌ای که هرچند از دید کیفی مورد تایید مدیران SEGA بوده اما بحث اقتصادی ماجرا را پوشش نداده و نهایتا هیچ‌گاه به مرحله نهایی تولید وارد نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =