اخبار بازی

چرا Sekiro Shadows Die Twice توسط Activision منتشر می‌شود ؟

چرا Sekiro Shadows Die Twice توسط Activision منتشر می‌شود ؟

وی جی مگ: استودیو From Software قبلا اعلام کرده بود که پروژه در دست توسعه آن‌ها یعنی Sekiro Shadows Die Twice به وسیله شرکت Activision منتشر خواهد شد. شاید بعضی‌ها بگویند که این تصمیم درستی نباشد. به هر حال From Software علت آن‌ را توضیح داده است.

به گزارش وی جی مگ، یکی از بازی‌های شناخته شده این استودیو، سری بازی‌های Dark Souls است که به وسیله Bandai Namco منتشر شده، بازی دیگر آن‌ها یعنی Blood Born که در انحصار کنسول PS4 است، کمپانی Sony وظیفه انتشار آن را داشت. هنوز معلوم نیست که کمپانی Activision اولین گزینه آن‌ها برای انتشار بازی Sekiro بوده یا خیر.

توسعه‌دهندگان این بازی در صحبتی که در نمایشگاه Gamescom با Game Industry داشتند گفتند که ایده این بازی را با چند کمپانی در میان گذاشتند که در آخر شرکت Activision به آن‌ها برای عرضه بازی کمک کرد.

مدیر انجمن From Software یعنی Yasuhiro Kitao در مصاحبه‌ای با GameIndustry گفت: «در ابتدا ما پیشنهاد انتشار این بازی را برای چند شرکت مطرح کردیم و خودمان نفوذ زیادی برای انتشار این بازی در خارج آسیا و ژاپن نداشتیم. کمپانی Activision گفت که دوست دارد در مورد انتشار این بازی صحبت کند و آن‌ها ایده این بازی را کاملا دوست داشتند و به بازی و دیدگاه توسعه‌دهندگان آن احترام گذاشتند.» آن‌ها فرصت تست کردن بازی را توسط کاربران نیز فراهم کردند تا دیدگاه گیمرها را نسبت به این بازی بدانند. به گفته Kitao، خودشان نمی‌توانستند این کار را انجام دهند.

با این اوصاف کم و کاستی برای این بازی وجود ندارد و می‌توانیم انتظارات خود را بسیار بالا ببریم حتی بالاتر از عناوین قبلی From Software . بازی Sekiro Shadows Die Twice در سبک اکشن سوم شخص ماجراجویی است که پلیر نقش شینوبی را خواهد داشت تا انتقام خود را از یک سامورایی بگیرد. این بازی در 22 مارس سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − سه =