اخبار بازی

جزئیاتی از مدت زمان گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

جزئیاتی از مدت زمان گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: گیمرهای نقاط مختلف دنیا ساعت‌های طولانی را صرف تجربه سری Darl Souls و Bloodborne کردند و اکنون براساس توضیحات جدید سازندگان استودیو FromSoftware مدت زمان گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice به مانند عناوین نام‌برده خواهد بود.

 به گزارش وی جی مگ، یاسوهیرو کایتئو مدیر ارتباطات شرکت FromSoftware در مصاحبه‌ای با وبسایت VG247 در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2018 تایید کرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice از نظر وسعت و اندازه به مانند دیگر عناوین گذشته این استودیو خواهد بود. «در حال حاضر نمی‌توانیم میزان دقیقی را در رابطه با مدت زمان گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice مشخص کنیم اما از نظر ارزش بازی، این اثر با دیگر عناوین ما چندان متفاوت نخواهد بود. مدت زمان گیم‌پلی هم‌اکنون مبهم بوده و به صورت کلی هم در هر بازی بین پلیرهای مختلف، متفاوت است.»

براساس اطلاعات و آمار ثبت شده در وبسایت HowLongToBeat، گیمرهای برای تجربه بخش داستانی Bloodborne میزان 35 ساعت و برای Dark Souls 3 حدود 32 ساعت زمان صرف کرده‌اند. تکمیل کردن هر دو بازی هم به ترتیب 80 و 85 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. به طور متوسط هم هر پلیر برای هر کدام از دو بازی 50 ساعت زمان صرف کرده است. با استناد به توضیحات سازندگان، Sekiro: Shadows Die Twice هم حول و حوش همین مقدار گیم‌پلی خواهد داشت. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارچ 2019 (2 فروردین 98) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =