اخبار بازی

تماشا کنید: نمایش یکی از باس‌های Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: هر کسی که بازی‌های استودیو FromSoftware را در یک سال اخیر تجربه کرده باشد به خوبی از علاقه آن‌ها به طراحی و ساخت باس‌فایت‌های مهیج آگاه است. از Dark Souls تا BloodBorne گرفته و اکنون Sekiro: Shadows Die Twice هم از این قاعده مستثنی نیست. ویدئو جدید منتشر شده توسط سازندگان بازی هم یکی از باس‌های Sekiro: Shadows Die Twice را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، در ویدئو کوتاهی که امروز توسط اکانت توییتر رسمی بازی به اشتراک گذاشته شد یکی از باس‌های Sekiro: Shadows Die Twice به تصویر کشیده می‌شود که Gyoubu Masataka Oniwa نام داشته و بسیار هم مهیج به نظر می‌رسد. Oniwa سوار بر یک اسب غول‌پیکر بوده که همانند خودش توسط زره محافظت می‌شود. این باس با استفاده از یک ساطور در مقابل پلیر قرار خواهد گرفت. باید اضافه کرد این تنها یکی از باس‌های بازی بوده و همان‌طور که پیش از این هم مورد تایید سازندگان Sekiro: Shadows Die Twice در استودیو FromSoftware قرار گرفته بود بازی شامل باس‌فایت‌های متعدد جانبی و مخفی می‌شود.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارچ 2019 (2 فروردین 98) توسط کمپانی Acticision برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 4 =