اخبار بازی

حقایقی جالب از نسخه اولیه بازی Silent Hill 3

حقایقی جالب از نسخه اولیه بازی Silent Hill 3

وی جی مگ: ماساهیرو ایتو به عنوان طراح بسیاری از دشمنان و آرت‌های برجسته مجموعه بازی Silent Hill شناخته می‌شود. ایشان به تازگی صحبت‌هایی در خصوص طرح و نسخه اولیه بازی Silent Hill 3 به اشتراک گذاشته که در نوع خود جالب به نظر می‌رسند.

به گزارش وی جی مگ، به گفته ایتو بازی Silent Hill 3 قرار نبود یک نسخه دنباله مستقیم برای قسمت اول باشد و در ابتدا قرار بود یک بازی اسین‌آف برای این مجموعه باشد. برخلاف عناوین قبلی که همگی اکشن ماجراجویی سوم شخص بودند این اثر قرار بود یک بازی ریل شوتر باشد. «نسخه اولیه بازی Silent Hill 3 به عنوان یک بازی ریل شوتر در نظر گرفته شده بود. به نظر من این طرح بسیار افتضاح بود. فروش بازی Silent Hill 2 در ابتدا چندان خوب نبود و به نظر این یکی از عواملی بود که سازندگان می‌خواستند نسخه بعدی را متفاوت بسازند. با این حال این برنامه، بودجه و زمان زیادی را از بازی Silent Hill 3 هدر داد.»

ایتو در ادامه توضیح داد هنگامی که از طرح اولیه آگاه شد سرگردان و حیرت‌زده شد و اکنون بسیار خوشحال است که نسخه سوم این مجموعه به شکلی اصلی‌اش توسعه پیدا کرد. عنوان Silent Hill 2 در سال 2003 برای کنسول PS2 عرضه شد و داستان آن 17 سال پس از اتفاقات نسخه اول روایت می‌شود. ماساهیرو ایتو چندی پیش هم اعلام کرده بود نسخه دوم این مجموعه به دلیل تفاوت‌های متعددی که با نسخه اول داشت در ابتدا فروش قابل توجهی را تجربه نکرد اما در ادامه در جایگاه بهتری از نظر عملکرد تجاری قرار گرفت و اکنون نیز بسیاری اعتقاد دارند Silent Hill 2 بهترین نسخه در این مجموعه است.

پس از کنسل شدن پروژه Silent Hills در سال 2015، هیچ خبری از ساخت و انتشار نسخه جدید این مجموعه نیست. Silent Hills پروژه‌ای بود توسط شخص هیدئو کوجیما در حال ساخت بود اما به دلیل اختلاف با شرکت کونامی، این پروژه کنسل و کوجیما نیز کمپانی نام‌برده را ترک کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 3 =

  • سایلنت هیل از محدود اثار صنعت گیم هست که همه چیزش حس و خاطره گذشته رو میده امیدوارم یکی از نسخه هاشو ریمیک کنن البته زیاد چیزی رو تغییر ندن.