اخبار بازی

به‌زودی Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One معرفی می‌شود

به‌زودی Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One معرفی می‌شود

وی جی مگ: به نظر می‌رسد به‌زودی شاهده عرضه Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One خواهیم بود. در حالی که ابتدای سال جاری کمپانی Devolver Digital با معرفی بازی Serious Sam 4 خبر از بازگشت این مجموعه داد که قرار است تا چند ماه دیگر انتشار یابد اما ظاهرا عناوین بیشتری از این سری شوتر در راه است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Gematsu به تازگی مجموعه Serious Sam Collection برای هر دو کنسول PS4 و Xbox One رده‌بندی سنی شده و قرار است در تاریخی نزدیک با عرضه بازی Serious Sam 4 در دسترس قرار بگیرد. این مجموعه شوتر اول شخص رده سنی M مخصوص مخاطب بزرگسال را دریافت کرده و دلایل مطرح شده برای آن باید از مواردی هم‌چون خون و خون‌ریزی، خشونت شدید، استفاده از کلمات رکیک، اشاره به مواد مخدر و نمایش جزئی برهنگی نام برد.

عرضه Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One تاکنون توسط Devolver Digital مورد تایید قرار نگرفته است اما ممکن است معرفی رسمی آن برای سال جدید برنامه‌ریزی شده باشد. این شرکت ظاهرا سورپرایزهای زیادی را در دست دارد زیرا روز گذشته نیز عرضه بازی Downwell را برای کنسول Nintendo Switch مورد تایید قرار داد. در حال حاضر نمی‌توان حدس زد این مجموعه شامل چه عناوینی است اما کالکشن قبلی که برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 منتشر شده بود شامل عناوین Serious Sam HD: The First Encounter، Serious Sam HD: The Second Encounter، Serious Sam 3: BFE و Serious Sam: Double D XXL می‌شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − چهار =