اخبار بازی

توسعه بازی جدید سازندگان Shadow of War برای نسل آینده

توسعه بازی جدید سازندگان Shadow of War برای نسل آینده

وی جی مگ: استودیو Monolith Productions نسل فعلی کنسول‌های خانگی را با Shadow of Mordor به خوبی شروع کرد در ادامه و زمان عرضه Shadow of War نیز توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد اما با نگاهی به آگهی استخدام جدید این استودیو متوجه می شویم که بازی جدید سازندگان Shadow of War احتمالا برای نسل آینده آماده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بسیاری از استودیو در حال حاضر خود را برای نسل آینده کنسول‌های خانگی آماده می‌کنند و با نگاهی به آگهی استخدام Monolith متوجه می‌شویم که احتمالا ساخته جدید آنها نیز همین وضعیت را دنبال کرده و بازی جدید سازندگان Shadow of War برای نسل آینده آماده می‌شود.

در جزئیات آگهی منتشر شده، سازندگان Shadow of War به «نوآوری بزرگ بعدی صنعت بازی» اشاره کرده‌اند. آنها برای دستیابی به این هدف تصمیم دارند افراد جدیدی را جذب کنند تا روی اثری کاملا Open World کار کنند. اثری که احتمالا برای PS5 و نسل بعدی Xbox مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

با توجه به اینکه موارد مورد نیاز برای اقدام برای دریافت موقعیت‌های شغلی جدید Monolith به یک بازی اکشن ارتباط دارد، انتظار می‌رود که نهایتا شاهد قسمت سوم مجموعه Middle-Earth باشیم که بسیاری اعتقاد دارند یکی از بهترین مجموعه بازی‌های ساخته شده براساس ارباب حلقه‌ها است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پنج =