اخبار بازی

روایتی از دلیل واقعی غیبت سونی در E3 2019

روایتی از دلیل واقعی غیبت سونی در E3 2019

وی جی مگ: چندی پیش شرکت سونی اعلام کرد در E3 سال آینده شرکت نمی‌کند. اکنون ویدئویی از مراسم PlayStation Experience سال گذشته توسط چنل یوتیوب Easy Allies منتشر شده که نشان می‌دهد مدیر استودیوهای این کمپانی از یک سال قبل به غیبت سونی در E3 2019 اشاره کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئو گرگ میلر در خصوص تغییر در شیوه اجرای کنفراس سونی در E3 سال‌های اخیر سوال می‌کند که تنها به نمایش تریلر بازی‌ها اختصاص پیدا می‌کرد. مدیر استودیوهای جهانی سونی یعنی شان لیدن ضمن اشاره به این موضوع که فرصت‌های بهتری برای صحبت در رویدادها وجود دارد اظهار کرد که دیگر مطمئن نیست E3 دقیقا چگونه رویدادی است و بیشتر آن را یک نمایشگاه تجاری خواند. لیدن ادامه داد این مراسم با ایجاد فاصله میان مخاطب و تجارت به مانند وسط بزرگ‌راهی شده که از هر دو طرف احتمال برخورد با اتومبیل وجود دارد.

شان لیدن در ادامه توضیح داد که کمپانی سونی قصد دارد به هنگام نمایش بازی‌هایش تجربه خاصی را هم همراه آن‌ها ارائه کند. این صحبت نوع نمایش بازی‌های آن‌ها در E3 2018 را توجیح می‌کند. چنان‌چه به یاد داشته باشید برای نمایش بازی The Last of Us: Part 2 کنفرانس به اتاقک کوچک مخصوصی که به شکل یک کلیسا طراحی شده بود منتقل شد.

این صحبت‌ها هم‌چنین ایده این موضوع که سونی می‌خواهد به جای برگزاری کنفرانس در E3 2019 رویدادی متفاوت را برگزار کند را تقویت می‌کند. با غیبت سونی در E3 2019 می‌توان پیش‌بینی کرد آن‌ها رویدادهای طرفدار محور متعددی را برگزار می‌کنند و در هنگام صحبت به صورت مستقیم با مخاطبین خود بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 8 =