اخبار بازی

برنامه ویژه سونی در سال 2019

برنامه ویژه سونی در سال 2019

وی جی مگ: به دنبال آن که اعلام شد شرکت سونی امسال رویداد PSX را برگزار نمی‌کند و در E3 سال آینده هم حضور به عمل نمی‌آورد بسیاری منتظر بودند در جریان برگزاری مراسم The Game Awards حضور پررنگی از این کمپانی را شاهد باشند. با این حال این اتفاق هم صورت نگرفت. اما توییت شان لیدن پس از مراسم مذکور از برنامه ویژه سونی در سال 2019 خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، شان لیدن مدیر استودیوهای جهانی سونی در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2018 حضور مختصری به همراه رئیس بخش آمریکای نینتندو یعنی رجی فلیز-ایمی و مدیر Xbox یعنی فیل اسپنسر داشت تا افتتاحیه این رویداد را اجرا کنند. اما پس از به اتمام رسیدن مراسم نیز هنگامی که مدیران نینتندو و Xbox در استریمی حضور پیدا کردند تا در مورد پلتفرم‌های‌شان سخن بگویند خبری از مدیر شرکت سونی نبود.

این مسئله ناراحتی برخی از طرفداران سونی را به دنبال داشت. اما شان لیدن به سرعت در توییتر به تمامی مخاطبین Playstation اطمینان خاطر داد که «سال آینده شما را ملاقات خواهیم کرد». لیدن این جمله را در پاسخ به استریمری که از حضور مختصر مدیر سونی در رویداد اشاره شده گلایه می‌کرد ارسال کرد. این مورد نشان می‌دهد علیرغم عدم حضور و برگزاری کنفرانس در نمایشگاه E3 2019 که بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت ویدئوگیم محسوب می‌شود سونی در سال 2019 برنامه ویژه‌ای برای طرفداران و مخاطبین خود تدارک دیده است و احتمال بسیار زیاد از کنسول نسل بعدی خود تحت عنوان PS5 رونمایی کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =