اخبار بازی

کمپانی Atlus به دنبال بازسازی Shin Megami Tensei: Nocturne

بازسازی Shin Megami Tensei: Nocturne

وی جی مگ: دارندگان کنسول PlayStation در دراز مدت از سری‌ بازی‌های Persona لذت برده‌اند. به نظر می‌رسد که داستان سری Shin Megami Tensei پیچیده‌تر باشد. با اینکه سری Persona توانست به شهرت زیادی برسد ولی داستان مخصوص Shin Megami Tensei در این سال‌ها فقط روی کنسول 3DS روایت می‌شد که پروژه کم‌هزینه‌تری برای توسعه بود.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید شرکت Nintendo این سری را به کنسول Switch می‌آورد و استودیو Atlus مشغول به این‌کار است و در این میان در حال ساخت Spinoffهای دیگراست. در مصاحبه‌ای، به طور غیرمنتظره‌ای نام یکی از عناوین کلاسیک Playstation به میان آمد. احتمال این وجود دارد که بازگشت Shin Megami Tensei Nocturne را ببینیم. البته در آینده.

در مصاحبه‌ای با تهیه کننده بازی Shin Megami Tensei V یعنی Kazuyuki Yamai موضوع مورد بحث به طور خلاصه به سمت Nocturne کشانده شد که سومین بازی در این مجموعه است. این بازی به صورت بازی کلاسیک PS2 برای کنسول PS3 منتشر شد. متن این گفت و گو به شرح زیر است:

« ما به طور مداوم به فکر ساخت یک پورت جدید از نسخه بازسازی شده Shin megami Tensei Nocturne هستیم و منتظر یک فرصت مناسب برای انتشار این نسخه هستیم.»

بازی‌های زیادی توسط این استودیو می‌توانند به صورت بازسازی شده عرضه شوند ولی آن‌ها به فکر همین بازی هستند ولی نمی‌توان آن را به صورت کامل تائید کرد چرا که Yamai در صحبت‌هایش گفت به دنبال فرصت مناسبی هستند. به هر حال منتشر شدن یک نسخه باز‌سازی شده از این بازی می‌تواند طرفداران را خوشحال کند.

بازی Shin Megami Tensei: Nocturne  که در سبک نقش‌آقرینی است، در سال 2002 به صورت انحصاری برای کنسول PS2 منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + پنج =