اخبار بازی

کارگردان سریال Halo معرفی شد

کارگردان سریال Halo معرفی شد

وی جی مگ: برای مدت‌ها از پروژه سریال Halo خبری به گوش نمی‌رسید. اثری که توسط شبکه Showtime قرار است تولید شود. با این حال در جدیدترین جزئیات منتشر شده پیرامون این پروژه، Otto Bathurst به عنوان کارگردان سریال Halo معرفی شده است.

به گزارش وی جی مگ، برای مدت‌‌ها تیم تولید این پروژه به دنبال فردی به عنوان کارگردان سریال Halo بود که اقتباسی از مجموعه انحصاری Xbox محسوب می‌شود. اکنون مشخص شد که Otto Bathurst این مسئولیت را برعهده خواهد داشت. فردی که سابقه کارگردانی سریال‌‌های نام آشنایی چون Black Mirror و Peaky Blinders را در کارنامه دارد. Bathurst علاوه‌بر کارگردانی چندین قسمت از سریال Halo به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز ایفای نقش می‌کند. نویسنده سریال Awake یعنی Kyle Killen هم وظیفه نگارش فیلم‌نامه سریال و تولید آن را برعهده خواهد داشت.

همان‌طور که در جریان هستید اقتباس سریالی دیگری که متشکل از ده اپیزود است توسط شرکت فیلمسازی استیون اسپیلبرگ یعنی Amblin Television در دستور کار قرار داشت که آغاز مراحل تولید آن نیز برای ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی شده بود. اما به دلیل این که کارگردان این سریال یعنی Rupert Wyatt در ماه دسامبر و در هنگام انتخاب بازیگران از پروژه کناره‌گیری کرد فرایند تولید آن باری دیگر عقب افتاد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =