اخبار سایت

اتک به سرور VGMAG

اتک به سرور VGMAG

تقریبا 4 روز است که سایت VGMAG زیر حمله هکرهاست و این حمله ها هنوز نیز ادامه دارد. 4 روز است که تیم وی جی مگ با شما نبوده است و به دور از شما گیمرهای هوشمند در حال رصد اخبار و اتفاقات دنیای بازیست. 4 روز است که بدون اینکه بخواهیم مورد حمله هکرها هستیم. با این حال ما هستیم و خواهیم بود. ما سالم فعالیت می‌کنیم. سالهاست سالم فعالیت می‌کنیم. ولی از این حمله 4 روزه ی دنباله دار یک درس بزرگ گرفتیم و یک برداشت خوب داشتیم. گویا جا و فضا را برای خیلیها تنگ کرده‌ایم.

متوجه این شدیم که راه‌مان درست است و در مسیر درستی پیش می‌رویم. گویا بزرگتر از خیلی‌ها شده ایم.

موفق باشید. ما هستیم.

 

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 9 =

  • با خوندن متنتون یاد تریلر بازی Deus ex: human revolution افتادم که آدام میگفت:
    If you want to make enemies try to change something.

    به عنوان پیشنهاد یه آیتم کوتاهی هفتگی بزارین که توش اصطلاحات یا عباراتی که فک میکنین خیلیا ازش اطلاعات ندارن رو توضیح بدین. مثلا همون چیزایی که توی پادکست گفتین. خیلیا نمیدونیم. یا کم میدونیم یا اشتباه میدونیم. خیلی بهتر میشه اگه اطلاعات مخاطب بالا بره.

    موفق باشین

  • یعنی واقعا دوستان در این حد حسود تنگ نظر هستن که فعالیت یه سایت خوب دیگه رو نمیتونن ببینن ؟ حتماً برای موفقیت خودشون باید جلوی پای دیگران سنگ بندازن ؟ من واقعا درک نمیکنم این حرکتارو که از زمان انجمن گیم ایمگ هم بوده 😐 بکشین بیرون دیگه .
    واقعا آدم نمیدونه به این حرکت ها چی بگه ؟ واقعا متاسفم براشون
    اقا میثم به کارتون خوبتون ادامه بدین . هر روز بهتر از دیروز تا بعضیا بیشتر حرسشون درآد :laugh: :yes: :reallyangry:

  • با سلام خوشحالم که برگشتید .انشا… به کارتون ادامه بدید ولی با این صحبت هایی که شما کردید این حمله شاید کار چندتا بچه که این آموزشها رو از این گروه های فروشنده ی اکانت های هکی خریدند ودست به این حمله زدند.فکر می کنم اگه به سایتهای با اعضای بالاتری مثل گیمفا حمله می کردند بیشتر فحش می خوردند به هر حال به نظرم پیگیری کنید از مبانی قانونی تو همین ایران پیداشون می کنید.

  • سلام آقا میثم ، من یه چند روزی نبودم ، خبر رو تازه دیدم ، واقعا براشون متاسفم ، بعد از دیدن این خبر بیشتر مشتاق شما و سایت شدم . امیدوارم این مشکلتون هر چه سریع تر رفع بشه .

  • امیدوارم که وقفه های ناخواسته این چنینی خللی در پیشرفت VGMAG ایجاد نکنه و با قدرت به روند رو به رشدتون ادامه بدید.
    موفق باشید. :yes:

  • امیدوارم این هکر ها به سزای اعمالشون برسن
    نکته اینجاست که تو کشور خودمون هم به جز هکر ها کلی دزد تو زمینه گیم داریم….نمونه اش همین هانی گلپور واسکس که پول هزار نفر رو لز جمله من بیچاره خورد و هنوز هم خبری ازش نیست که دستگیر شده یا نه…
    به امید پوفقیت وی جی مگ و به امیدنابودی این افراد
    ممنون بابت سایت خوبتون

  • واقعا نفهمیدم منظور از تنگ کردن جا واسه دیگران چی بود? ?:-)
    این اولین باری بود که میدیم یه وبسایت چند روز بی دلیل غیر قابل دسترسی بشه و حالا که این متنو خوندم خیلی بیشتر متعجب و متاسفم.
    لطفا یکی اگه دلش خواست یه توضیح کوچیک راجع به این قضیه بده چون فک میکنم زیادی برام تفهیم نشد.
    موفق باشید

    • والا دلیلشو خودمونم نمیدونیم چرا؟
      از 4 شنبه شب سایت زیر حمله DDOS بود.
      این نوع حمله ها زیاد اتفاق می افتن. برای همه سایتها هم هست. پروژه های دانشجویی، تستهای هکری، و دلایل دیگه. وی جی مگ و گیم ایمگ هم از قدیم باهاش اشنا هستن. تقریبا همه سایتها اشنا هستن. این حمله ها میشه و یه نصفه روز شاید هم یک روز طول میکشن و بعد هم تموم میشن.
      ولی این دفعه 4 روز طول کشید و هنوز هم ادامه داره.
      خود ما هم نمیفهمیم چرا؟ و برای چی؟
      ولی این برداشت رو میکنیم وقتی مستقیما به دامین vgmag.ir حمله میشه و این همه روز هم ادامه داره و زمانش هم خیلی جالبه از 8 و 9 صبح هست تا 2 و 3 نصفه شب حتما بی دلیل نیست.
      و وقتی یکی از خبره های شبکه دوست ادم باشه و رد یابی کنه و حدود 1500 تا آی پی اتکر بن کنه و به هکرهای اجاره ای روسیه برسه دیگه مطمئن میشیم که یه سری آدم مریض و احمق و ناکاربلد هستن که انگار ما جاشون رو تنگ کردیم و هکر رنت کردن که سایت بزنن. نمونه سایت زیاده برای اجاره هکر. سرچ کوچیک کنید زیاد میبیند.
      ولی بهتره که بدونن از این به بعد جاشون رو کلا میگیریم.
      خود ما هم متاسفیم که تو یه همچین فرهنگی داریم زندگی میکنیم.
      امیدوارم دیگه ادامه پیدا نکنه. البته که هنوز سرور زیر فشاره.
      شاید مجبور بشیم سرور رو بیاریم داخل ایران و دسترسی همه کشورها رو ببندیم و اقایون هکر اجاره کن باید سماق اجاره کنن.

      • از این لحاظ که سایت شما در محتوای صوتی و تصویری از سایت های دیگه بهتره مدیون مدیریت خوب و داشتن خوبای گیم کشور مثل اقای طالبیان و محسنی و بقیه دوستانه .
        امیدوارم اقا میثم زیر این مشکلات صبور باشید و به کار خوبتون ادامه بدید.