اخبار بازی

دنیای Skyrim را بو کنید !

دنیای Skyrim را بو کنید !

وی جی مگ: چنان‌چه بعد ساعت‌ها تجربه دنیای Skyrim روی پلتفرم‌های متعدد و مختلف به این فکر افتاده بودید که بتوانید بوی گل‌ها درون بازی را حس کرده و یا وزش باد را احساس نمایید ظاهرا امکان به وقوع پیوستن آن فراهم شده است. با استفاده از Feelreal روی هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانید دنیای Skyrim را بو کنید.

به گزارش وی جی مگ، قطعه Feelreal با استفاده از اتصال بلوتوث با هدست‌های PSVR, HTC Vive, Oculus Go, Oculus Rift و Samsung Gear VR سازگاری داشته و روی آن‌ها قابل استفاده است. این قطعه به زیر هدست و روی بینی فرد قرار گرفته و در این حالت مخاطب می‌تواند احساس بویایی موجود درون بازی‌ها و فیلم‌های در حال تجربه را احساس کند. این قطعه که حدودا 200 گرم وزن داشته و باتری آن 4 ساعت عمر می‌کند با استفاده از آهن‌ربا نیز به دستگاه واقعیت مجازی متصل می‌گردد.

Feelreal با تولید نوعی عطر و بوی به ظاهر طبیعی عمل می‌کند. بدین شرح که درون قطعه کارتریج‌هایی محتوی نه کپسول که از عطرهای مختلف تشکیل شده جاسازی شده است. شما می‌توانید از مجموع 255 عطری که درون استور Feelreal قرار داشته آن‌ها را انتخاب و یا با یکدیگر ترکیب نمایید که البته استفاده از هر کدام از آن‌ها به نوع محصول واقعیت مجازی که قرار است تجربه کنید بستگی دارد.

تمامی نه کپسول یاد شده توسط Bogdan Zubchenko تولید شده که عطار و در عین حال یک متخصص چشم است. Feelreal در سه رنگ سفید، خاکستری و سیاه تولید می‌شود. بازی‌هایی که تاکنون پشتیبانی آن‌ها از Feelreal مورد تایید قرار گرفته به شرح زیر است:

  • Skyrim VR
  • Beat Saber
  • Death Horizon
  • Guns’n’Stories: Bulletproof
  • The Last Day Defense

لازم به ذکر است YouTube VR هم توسط این قطعه پشتیبانی شده. هم‌چنین Feelreal Dreams یک مورد آزمایش جالب است که توسط کمپانی سازنده ساخته شده است. هنگامی که دستگاه اجرا می‌شود مادهای مختلفی از بخش کتابخانه Feelreal مخصوص توسعه‌دهندگان در دسترس قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و نصب نمایید. این دستگاه می‌تواند روی دستگاه‌های موبایل هم استفاده شود. ادیتوری هم برای ویراش ویدئوها و اشتراک گذاشتن آن با سایرین تعبیه شده است.

دنیای Skyrim را بو کنید ! 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + شش =