اخبار بازی

Skyrim Remaster با 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود

Skyrim Remaster با 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود 1

نسخه ریمستر شده The Elder Scrolls V: Skyrim جمعه گذشته برای Playstation 4 و Xbox One عرضه شد و وب‌سایت Digital Foundry  مطلبی در مورد چگونگی اجرای این بازی و کیفیت آن منتشر کرده است.

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition  با رزولوشن 1080 در هر دو کنسول اجرا می‌شود. این بازی از تکنولوژی Temporal Anti Aliasing همانند Fallout 4 استفاده می‌کند. در مورد نرخ فریم نیز باید گفت که هر دو نسخه از بازی با 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. اگر به فکر این هستید که کدام کنسول این نسخه بازسازی شده را بهتر اجرا می‌کند باید بگوییم که هر دو نسخه عالی کار شده و از لحاظ کیفی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. باید به این نکته اشاره کرد که نسخه Playstation 4 این اثر با عرضه Playstation 4 Pro به روزرسانی به منظور اجرای بازی در رزولوشن 4K دریافت خواهد کرد.

Digital Foundry در گزارش خود اشاره کرد: «با اینکه هر دو نسخه بسیار عالی هستند اما به نظر می‌رسد که نسخه Enhanced Edition مخصوص کامپیوتر‌های شخصی برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده است. اما در مقام مقایسه با Xbox 360 و Playstation 3 این نسخه بازسازی شده تفاوت بسیار زیادی دارد و در حال حاضر از لحاظ فنی بهتر از قبل است.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 19 =