اخبار بازی

موسس Sledgehammer Games کمپانی Activision را ترک کرد

موسس Sledgehammer Games کمپانی Activision را ترک کرد

وی جی مگ: امروز گلن اسکوفیلد به عنوان موسس Sledgehammer Games رسما تایید کرد که پس از حضوری 9 ساله تصمیم به ترک این استودیو گرفته و فعالیت خود را در جای دیگری جز کمپانی Activision به عنوان صاحب اصلی این استودیو ادامه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، هرچند موسس Sledgehammer Games دلیلی برای ترک این استودیو در بیانیه رسمی خود ارائه نکرده اما به این مسئله اشاره داشته که قصد دارد بعد از پشت سر گذاشتن مرخصی کوتاه در آینده نزدیک به صنعت بازی برگشته و تجربه‌ای جدید را پشت سر بگذارد.

اسکوفیلد و مایکل کاندری که سابقه حضور در استودیو Visceral Games را دارد به عنوان موسس Sledgehammer Games شناخته می‌شوند و این استودیو  را در سال 2009 راه‌اندازی کردند. در زمان فعالیت Sledgehammer Games، این استودیو به صورت کلی تمرکز خود را روی مجموعه Call of Duty قرار داد و دو بازی مهم آنها Call of Duty Advanced Warfare و Call of Duty WW2 بود که دومی به خوبی مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفت.

نهایتا باید این نکته را در نظر گرفت که اسکوفیلد و کاندری هر دو طی سال‌های اخیر نقش کلیدی در Sledgehammer Games نداشته و پستی مدیریتی در بدنه اصلی Activision را برعهده گرفته بودند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 4 =

  • “موسس Sledgehammer Games دلیلی برای ترک این استودیو در بیانیه رسمی خود ارائه نکرده”

    دلیل بهتر از اینکه اکتیویژنه؟؟؟