اخبار بازی

سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 به دنبال انتشار بازی‌های مستقل

سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 به دنبال انتشار بازی‌های مستقل

وی جی مگ: یک سال پس از کاهش افراد استودیو به دنبال عملکرد ضعیف بازی Sniper: Ghost Warrior 3 توسعه‌دهندگان آن در کمپانی CI Games از واحد United Label رونمایی کردند. واحد نشر جدید که تماما روی بازی‌های مستقل تمرکز دارد. اگرچه این واحد روز گذشته توسط سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 معرفی شد اما از هم‌اکنون انتشار چهار بازی در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، مدیرعامل CI Games اظهار کرد واحد United Label به این دلیل تشکیل شده تا این کمپانی بتواند از قابلیت‌ها و منابع موجود برای نشر بازی‌های توسعه‌دهندگان مستعد استفاده کند. بازی Lords of the Fallen 2 که توسط Defiant Studios تولید می‌شود اولین اثری است که توسط CI Games منتشر می‌شود. پس از آن سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 با هدف جمع‌آوری استعدادهای خلاقانه، ارائه ساختاری برای موفقیت و ایجاد روابط طولانی مدت با توسعه‌دهندگان با استفاده از United Label به دنبال انتشار بازی‌های مستقل هستند. Röki، Eldest Souls، Tails of Iron، و Horae چهار اثر مستقلی هستند که وظیفه نشر آن‌ها برعهده United Label خواهد بود.

عنوان Röki یک بازی ماجراجویی محصول استودیو Polygon Treehouse بوده که توسط کارگردان‌های هنری سابق استودیو Guerilla Games ساخته شده است. بازی ساختاری اتمسفریک و پرتنش ارائه می‌کند. این عنوان قرار است در سال جاری انتشار یابد. بازی بعدی Eldest Souls نام داشته که یک اثری نقش‌آفرینی با دوربین Top-Down است که توسعه آن برعهده استودیو انگلیسی Fallen Flag Studios بوده است. اگرچه این عنوان، اولین بازی استودیو نام‌برده است اما به گفته مدیر این شرکت United Lable به آن‌ها کمک کرده تا به اهداف جاه‌طلبانه‌شان دست پیدا کند. اثری که قرار است در سال 2019 منتشر شود.

عنوان Tails of Iron یک بازی اکشن سایداسکرولر محصول استودیو Odd Bug Studios است که سابقه ساخت The Lost Bear را در سال 2017 برای پلتفرم PlayStation VR دارد. Tails of Iron تا حدی به بازی قبلی این سازنده شباهت دارد اما کمی خشونت و اتمسفر بیشتری در آن دیده می‌شود. این اثر قرار است در سال 2020 عرضه شود. آخرین بازی هم Horae نام داشته که یک اثر Roguelike پس‌آخرزمانی به صورت نقش‌آفرینی نوبتی است که توسط Lunaris Aris توسعه یافته است. این بازی هم برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =