اخبار بازی

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای عرضه در سال 2019 معرفی شد

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای عرضه در سال 2019 معرفی شد

وی جی مگ: نسخه جدید مجموعه Sniper Ghost Warrior با نام بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای عرضه در سال 2019 معرفی شد. سازنده و ناشر این مجموعه یعنی CI Games امروز نسخه جدید بازی خود را معرفی کرد. قرار است Contracts تغییری برای این فرنچایز باشد که با Sniper Ghost Warrior 3 حالت Open World را در پیش گرفته بود.

به گزارش وی جی مگ، برخلاف نسخه سوم، Contracts ساختاری بر پایه مراحل و انجام ماموریت را به سری بازخواهد گرداند و تاکید فراوانی روی ارائه آزادی برای پلیر دارد. هر قرارداد (Contract) پلیر را در اهداف ابتدایی و ثانویه قرار می‌دهد که هر کدام طراحی مرحله مخصوص به خود را دارند. تکمیل هر کدام از این ماموریت‎‌ها، مقداری پولی به عنوان پاداش برای پلیر به همراه داشته و در عین حال هر کدام از این ماموریت‌ها و مراحل به گونه‌ای طراحی شده تا دوباره قابل بازی باشند. سازنده بازی یعنی CI Games بیان می‌دازند پلیرها آزاد خواهند بود تا از هر مسیری که مایل باشند به اهداف خود نزدیک شوند و هر زمان که حس کنند شیوه‌ای جدید را فرا گرفته‌اند می‌توانند دوباره این ماموریت‌ها را انجام دهند.

عنوان Sniper Ghost Warrior Contracts در بیابان‌های سیبری جریان داشته که به گفته سازنده، همین عامل به لطف چالش‌های محیطی و طبیعی که به همراه دارد نقشی را در جهت ایجاد تنوع در مراحل بازی ایفا می‌کند. هم‌چنین بازی شامل هر دو بخش چندنفره و ماموریت‌های تک‌نفره است. بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای عرضه در سال 2019 و برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − دو =