اخبار بازی

انتقاد گیمرها از سرعت بازیکن‌ها در FIFA 19

انتقاد گیمرها از سرعت بازیکن‌ها در FIFA 19

وی جی مگ: در نسخه‌های اخیر مجموعه بازی FIFA سرعت همواره یکی از فاکتورهای اصلی آن بوده است. به طوری که در چند سال گذشته این فاکتور تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرده است. همین مورد باعث شد تا بسیاری معتقد باشند این ویژگی باید توسط شرکت EA خنثی شود و سرعت بازیکن‌ها در FIFA 19 کاهش پیدا کند تا بازی حالت واقع‌گرایانه‌ای به خود بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، این مورد در FIFA 19 اعمال شد با این حال تغییرات صورت گرفته هم‌چنان انتقادهایی را به دنبال داشته است و موارد اصطلاح شده بیش از حد بوده است. در حالی که عنوان مذکور در تاریخ 28 سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد به لطف عرضه دمو و هم‌چنین دسترسی پیش از موعد انتشار سرویس EA Access بسیاری توانستند بازی را پیش از عرضه رسمی تجربه و بررسی کنند.

بازخوردهای کلی به دست آمده از FIFA 19 توسط جامعه مخاطبین بازی مثبت بوده و حتی بازی به نسبت FIFA 18 نیز نظرات مثبت بیشتری را معطوف خود کرده است. با این حال برخی از گیمرها از تغییرات صورت گرفته در سرعت بازیکن‌ها در FIFA 19 ناراحت بوده و معتقدند اصلاحات صورت گرفته به اندازه کافی دقیق نیستند.

برای مثال تفاوت سرعت بین جان تری و کیلین امباپه چندان زیاد نبوده و غیر واقع‌گرایانه است. کاربری در توییتر ویدئویی را به اشتراک گذاشته با این توضیح که در حالت کلی ویلفرد زاها از اریک دیر سریع‌تر باید باشد اما در بازی هر دو بازیکن در یک زمان مشابه مسافتی یکسان را طی می‌کنند که از سرعت غیرمنطقی بازیکن‌ها حکایت دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 9 =