اخبار بازی

سریال انیمیشنی Sonic در دست ساخت است

سریال انیمیشنی Sonic در دست ساخت است 1

وی جی مگ: به گفته مدیر تولید مجموعه Sonic، یک انیمیشن سریالی از Sonic در دست ساخت است. این خبر از طریق اینستاگرام Noodlefthedead منتشر شد که با عکسی از مجسمه Sonic همراه است.

به گزارش وی جی مگ، مدتی بعد از منتشر شدن این خبر مدیر شرکت عنوان آن را تغییر داد و هیچ اطلاعاتی از آن موجود نیست در زیر می‌توانید عکس خبر را قبل از ویرایش ببینید که به سریال انیمیشنی Sonic اشاره می‌کند.

سریال انیمیشنی Sonic

«باید سریع برویم، بالاخره باید آن را بسازیم- بالاخره در حال ساخت یک سریال انیمیشنی سرگرم‌کننده دیگر از این جوجه تیغی هستیم… شما عاشق این سریال خواهید شد»

بعد از انتشار چنین خبر مهمی، ویرایش آن کار اشتباهی به نظر می‌رسد چرا که هر کسی می‌تواند یک Screenshot از این خبر بگیرید تا آن را منتشر کند و ویرایش آن کنکجاوی مردم را بیشتر می‌کند. امکان دارد دلیل ویرایش خبر همین باشد تا برای این سریال بازار گرمی کنند چرا که این‌ روز‌ها از روش‌های هوشمندانه‌ای برای بازاریابی بازی یا سریال استفاده می‌شود.

اگر به تگ‌های موجود نگاه کنید می‌بینید که نام چهار کارکتر این سریال تگ شده است. Sonic، Knuckles، Tail و جالب‌تر از همه کارکتر Amy که احتمالا این جوجه‌تیغی صورتی قرار است نقش برجسته‌ای داشته باشد. اطلاعات بیشتری از این سریال نداریم و تا انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =