اخبار بازی

کارشناس‌ها از اشتباه سونی برای غیبت در E3 2019 می‌گویند

کارشناس‌ها از اشتباه سونی برای غیبت در E3 2019 می‌گویند

وی جی مگ: کمپانی سونی چندی پیش با اعلام عدم شرکت در نمایشگاه E3 2019 تمامی افراد حاضر در صنعت ویدئوگیم را غافل‌گیر کرد. بسیاری حدس می‌زدند در دست نداشتن عناوین جدید برای معرفی و هم‌‌چنین ذخیره آنونسمنت‌های بزرگ برای نسل بعد از دلایل سونی می‌تواند باشد. با این حال تحلیل‌گر مطرح این صنعت از اشتباه سونی برای غیبت در E3 2019 می‌گوید و معتقد است این تصمیم کاملا اشتباه بوده است..

به گزارش وی جی مگ، مایکل پکتر تحلیل‌گر Wedbush Securities در گفتگو با GamingBolt اظهار کرد که تصمیم سونی مبنی بر عدم شرکت در نمایشگاه نام‌برده تصمیم اشتباهی بوده است. «به نظر من این تصمیم تنها به یک دفعه خلاصه خواهد شد. شرکت نکردن در E3 تصمیم نادرستی بود. من فکر می‌کنم آن‌ها درون کمپانی به این نتیجه رسیدند که پول‌شان به درستی خرج نمی‌شود و با این حال معتقد هستم که اشتباه می‌کنند. نمی‌دانم چه مقدار برای شرکت در E3 هزینه می‌کنند. اما حتی اگر این مبلغ به 15 میلیون دلار هم برسد همین مقدار نیز برای آن‌ها تبلیغات به همراه دارد. سونی برای غیبت در E3 2019 تصمیم احمقانه‌ای اتخاذ کرد و به نظرم آن‌ها سال آینده به این رویداد باز خواهند گشت.»

پکتر در ادامه به انتقاد در خصوص شیوه برگزاری کنفرانس سونی در E3 2018 پرداخت. کنفرانسی که علیرغم نمایش بازی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima و معرفی‌های بزرگ دیگری مانند Resident Evil 2 و Nioh 2، به دلیل اجرای بد و پرنقص مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت.

هنگامی که درباره علت عدم برگزاری رویداد PSX توسط سونی در سال جاری از پکتر سوال شد این کارشناس پاسخ داد که ترکیبی از در دست نداشتن محتویات جدید و آمادگی برای نسل جدید می‌تواند از دلایل این امر باشد. «آن‌ها احتمالا کنسول نسل بعدی خود را در بهار سال 2020 معرفی می‌کنند و رویداد مخصوص به خود مانند PSX را خواهند داشت. ممکن است چنین رویدادی در دسامبر 2019 برگزار شود و در آن به صورت کلی از PS5 رونمایی شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 16 =